یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1082330
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
مدرسه علمیه امام صادق (ع) نهبندان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) نهبندان از برگزاری سه برنامه متنوع برای جذب و پذیرش طلبه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام خسروی مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) نهبندان اعلام کرد: در سه برنامه متنوع برای جذب و پذیرش طلبه حدود ۱۰۰ دانش آموز منتخب شهرستان نهبندان با هدف آشنایی با فضای طلبگی و ایجاد انگیزه جهت ورود به حوزه علمیه شرکت کردند.

وی در رابطه با برنامه‌ حضور دانش آموزان در فضای مدرسه علمیه و بازدید از آن، بیان کرد: برگزاری برنامه های متنوع از قبیل مشاهده فیلم، ذکر توسل و عزاداری، حلقات دانش آموزی با همت و همکاری روحانیت تبلیغی و طرح امین را میتوان نام برد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) نهبندان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در قالب تیمهای مختلف از مدارس و خوابگاه های شهرستان ویک تیم از مدرسه علمیه از جمله برنامه هایی هست که در این شهرستان اجرا شده است.

حجت‌الاسلام خسروی در ادامه بیان کرد: برپایی اردوی مشترک بین طلاب و دانش آموزان‌ هدف در مسجد با برگزاری جلسه قرآن، افطاری، اجرای برنامه مفرح توسط روحانیت طرح امین و اهداء جوایز و در نهایت تشریح مسیر طلبگی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان توسط مسئولین مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان نهبندان از جمله راهکارهایی بوده است که در جهت جذب و پذیرش طلبه انجام شده است.

 آشنایی جوانان نهبندان با فضای طلبگی + عکس

 آشنایی جوانان نهبندان با فضای طلبگی + عکس

 آشنایی جوانان نهبندان با فضای طلبگی + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha