چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سیدعلی حسینی نیا

حوزه/ فرمانده سپاه شهرستان دیّر خواستار ساماندهی هیأت امنا مساجد شهرستان شد و گفت: یک هیأت امنا پویا، از نوجوانان و جوانان و همچنین ظرفیت خیرین به خوبی استفاده می‌کند.  

سرهنگ سیدعلی حسینی‌نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد فعالیت ارزشمند کانون‌های فرهنگی، هنری و پایگاه‌های بسیج در مساجد بودیم که اثر آن در متن و بطن جامعه خصوصا خانواده‌ها را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مسجد پویا، نیازمند داشتن هیأت امنا و امام جماعت پویا است، افزود: امام جماعت پایه و اساس کار فرهنگی در مساجد است، اما متأسفانه بسیاری از مساجد شهرستان بدون امام جماعت هستند.

حسینی‌نیا خواستار ساماندهی هیأت امنای مساجد شهرستان شد و گفت: یک هیأت امنا پویا، از نوجوانان و جوانان و همچنین ظرفیت خیرین به خوبی استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم شبکه سازی در مساجد، عنوان کرد: راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه در مساجد در رونق‌گیری این اماکن مذهبی و جذب نیروی انسانی تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر با اشاره به مشکلات کانون‌های فرهنگی و هنری، بیان کرد: لازم است تا اعتبار اختصاصی برای مساجد شهرستان از شورای راهبردی پتروشیمی‌ها گرفته شود تا بتوانیم مساجد را به امکانات روز مجهز کنیم.

وی با بیان اینکه کانون‌های قرآنی را به سمت مساجد سوق دهیم و بر کانون‌ها و هیات امنای نظارت شود، خاطرنشان کرد: با تعامل بین آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی دیّر، از ظرفیت دانش آموزان برای حضور در مساجد و فعالیت‌های فرهنگی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha