شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: یکی از مهمترین و ارزشمندترین ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص)، رفتار دلسوزانه ایشان با یتیمان و فقرا بود و ما امروز به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم که راه و مسیر ایشان را ادامه دهیم و در همه حال دستگیر نیازمندان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر، اظهار داشت: یکی از مهمترین و ارزشمندترین ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص)، رفتار دلسوزانه ایشان با یتیمان و فقرا بود و ما امروز به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم که راه و مسیر ایشان را ادامه دهیم و در همه حال دستگیر نیازمندان باشیم.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه عنوان کرد: البته کمک به همنوع و فقرا باید از روی محبت و عدم ریا باشد، لذا در عید فطر نیز باید با دادن صدقه به برادران و خواهران دینی خود، مشکلات آن را حل کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز در برخی از کشورهای اسلامی به عنوان عید فطر اعلام شده و تعطیل می‌باشد و در کشور ما این عید بزرگ فرداست.

ماموستا رستمی تأکید کرد: لحظه لحظه از رمضان برای هر روزه دار و مسلمانی ارزشمند و دارای اجر الهی است، در این ماه بزرگ خداوند توبه مومن و مسلمان که از دل برمی‌آید را می‌بخشد لذا، نباید فرصت‌های این ماه عزیز را از دست بدهیم.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بسیاری از روزه داران و مومنان توانستند با اعمال نیک و اسلامی خویش جایگاه معنوی و انسانی خود را بیش از پیش تقویت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha