پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: عید سعید فطر جشن بندگی و طاعت مومنان در ضیافت الهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمان جهان به‌ویژه مردم هرمزگان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر پاداشی برای پرهیزگاران و مومنانی است که در ماه خدا، اُنس با قرآن و معارف الهی را با قلبی سرشار از ایمان و زبانی که ذکر و یاد خدا و جوارحی که در عمل به نیکی‌ها را تمرین کرد، آمیخته شد.

ماه مبارک رمضان، تمرین خوبی‌ها و زودون پلیدی‌ها از زندگی انسان است و خلاصه در مسلمانان نیست، بلکه سایر ادیان نیز طبق سوره مبارکه بقره آیه ۱۸۳ وجود دارد «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کُتِبَ عَلَیکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِن قَبلِکُم لَعَلَّکُم تَتَّقونَ/ ای افرادی که ایمان آورده‌اید، روزه بر شما نوشته شده، همان‌گونه که بر کسانی که قبل از شما بودند نوشته شد، تا پرهیزکار شوید.»

سرنوشت یک ماه بندگی خدا پایانش با حلول ماه شوال، عید مومنان و مومنات رقم می‌خورد و این عید فصل جدایی مومن و غیر مومن است.

اینجانب عید سعید فطر، عید بندگی خدا را به خدا باوران و مسلمانان و به‌ویژه مردم خونگرم و ولایت مدار هرمزگان تبریک عرض نموده و برای همه آرزوی توفیق و سربلندی را دارم.

نادر حقیقی
مدیر حوزه علمیه هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha