یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حقیقی / هرمزگان

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: غدیر عظمت جهان اسلام است و این عید بزرگ پر شکوه‌ترین نماد ایثار، از خودگذشتگی و زیباترین جلوه تسلیم، تعبد و فرصتی مغتنم برای بندگی الله است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان به‌مناسبت بزرگ‌ترین عید دنیای اسلام غدیر خم پیامی صادر کرد.

به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً //امروز دین شما را برایتان کامل و نعمت خود را بر شما تمام گردانیدم و اسلام را برایتان [به عنوان] آیین برگزیدم.»

به‌راستی که غدیر تکمیل کننده دین حق و اتمام نعمت الله تبارک و تعالی برای مسلمانان جهان است که با حاکمیت الهی گام برای ادامه حیات خویش بردارند.

غدیر، عظمت جهان اسلام است و این عید بزرگ پر شکوه‌ترین نماد ایثار، از خودگذشتگی و زیباترین جلوه تسلیم، تعبد و فرصتی مغتنم برای بندگی الله است.

اینجانب عید بزرگ غدیر خم را محضر امام عصر(عج) و امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه سادات جلیل القدر و روحانیون و همه اقشار مختلف مردم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه هرمزگان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha