دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگران

حوزه/ امام جمعه موقت جم به یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره و با گرامیداشت این روز گفت: کارگرانی که چرخ تولید به دست آنان می چرخد نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس فتحی امام جمعه‌ موقت جم امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه هیچ کرامت و بزرگواری با ارزش تر و بالاتر از تقوا نیست، گفت: با رفتار و گفتار خوب باعث عزت و افتخار اهل بیت علیهم السلام شویم.

وی با گرامیداشت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها و تقدیر از شوراهای شهر و روستا در همدلی و همراهی برای رفع مشکلات مردم اظهار کرد: شوراها در حقیقت خاکریز اول مطالبه گری و پیشران حرکت توسعه و پیشرفت در سطح شهر و روستا به شمار می آیند.

حجت الاسلام فتحی افزود: شوراها برنامه محور شوند و حول محور آیه شریفه «وشاورهم فی الامر» تک روی را کنار گذاشته و آن چیزی که رضایت خدا و مصلحت مردم و تقویت نظام در آن می بینند انجام دهند.

امام جمعه موقت جم به یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره و با گرامیداشت این روز گفت: در حقیقت کارگر در ادیان الهی و اسلام از حرمت و منزلت بالایی برخوردار است. کارگرانی که چرخ تولید به دست آنان می چرخد نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

وی همچنین به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری الگوی معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت و دیگر آحاد جامعه و مغز متفکر و میدان دار جهاد تبیین بود. کتاب های شهید مطهری به روز، جذاب، پندآموز، منشور راه و هر زمانی مطالعه شود تازه است.

حجت الاسلام فتحی ادامه داد: معلم حق بزرگی بر گردن جامعه دارد و در تراز پدر و مادر می سوزد؛ زبان از توصیف، تحسین و ارزش والایش قاصر و الکن است؛ اگر جامعه معلم خوب داشته باشد پزشک، قاضی، کارمند، کارگر و.... خوب خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha