جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1083796
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
سجاد جهانگیری

حوزه/ الان سال هشتم است که وی از مشهد (شهر امام هشتم) به حوزه علمیه قم برای درس آمده است، و از طلاب فاضل و فعال و با تقواست.از اتاق عمل خارج شده و در آی‌سی‌یو هست اما حالش مساعد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی از اساتید حوزه علمیه گفت: برای سلامتی و شفای کامل و عاجل «حجت‌الاسلام محمدسجاد جهانگیری» ، طلبه‌ی جوانی که دو فرزند کوچک هم دارد و صبح امروز در قم (در حمله با ماشین و سپس با ضربات چاقو در خیابان صفاییه قم) مورد تعرض قرارگرفته و الان بشدت مجروح و بیهوش است تقاضای ختم صلوات و حمد برای سلامتی دارم هر کس به قدری که میتواند در این امر شرکت کند.

الان سال هشتم است که وی از مشهد (شهر امام هشتم) به حوزه علمیه قم برای درس آمده است، و از طلاب فاضل و فعال و با تقواست.از اتاق عمل خارج شده و در آی‌سی‌یو هست اما حالش مساعد نیست.

همه با هم با قرائت ٧ حمد شفا و شرکت در این ختم صلوات بر محمد و آل محمد (علیهم السلام)، تمنای شفا و سلامتی اش را می کنیم.

🔻انتخاب تعداد صلوات با زدن روی گزینه «ثبت» داخل لینک زیر 👇

🌐 https://EitaaBot.ir/counter/o4q

🔸

✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی

🌐 TAMHIS.IR | @Abedini

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • لیلا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    انشالله که همیشه سلامت و موفق پدر پناه خدا و ائمه اطهار علیهم السلام باشید
  • سحر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    الهی به حق امام رضا شفا پیدا کنه! انقدر برای این روحانی ناراحتم که دارم از غصه میمیرم. یه عده از این مسیولین با سیاستهای غلط باعث شدند مردم کشورم به جون هم بیفتند.چنین مسیولینی از هزار تا دشمن دشمن ترند. الهی به حق امام حسین صلح و دوستی به کشورم برگرده
  • یا شافی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
  • زهرا آیت IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 0
    سلام ایتا ندارم که اونجا کامنت بذارم. ولی همینجا مینویسم هفت حمد شفا و بیست صلوات برای سلامتیشون میخونم.