شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عیادت مدیر حوزه علمیه استان تهران از طلبه مضروب

مدیر حوزه علمیه تهران از طلبه ای که چند روز قبل مورد سوء قصد یکی از اراذل و اوباش قرار گرفت، عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، عصر امروز با حضور در منزل حجت الاسلام موسوی از طلاب مدرسه علمیه مجد تهران که اخیرا مورد سوءقصد قرار گرفته بود از او عیادت و دلجویی کرد و پیگیر روند درمان و امور قضایی این طلبه شد.

چند روز قبل این طلبه که قصد عزیمت به مسجد و اقامه نماز را داشت مورد سوء قصد یکی از اراذل و اوباش قرار گرفت و هم اکنون حال عمومی او رضایت بخش است.

انتهای پیام

عیادت مدیر حوزه علمیه استان تهران از طلبه مضروب + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    آقای رئیسی چرا عذر وزیری که تنفس مصنوعی به اراذل می دهد نمی خواهد؟ وزیر گردشگری، عملا در مسیر تسهیل گناه و توجیه آن گام برمی دارد.
    • ؟ IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      ضرغامی می پرسد، حالا تعدادی حجاب نداشتند، چی شد؟ مگر شما منتظری نظام سقوط کنه بعد اقرار کنی بی حجابی بد بوده؟! یعنی بی حجابی اگر بلافاصله به سرنگونی بیانجامه بده و الا نه؟!
    • رضا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      اولا این موضوع چه ربطی به وزیر ارشاد دارد اگر هم کسی از وزرا مقصر باشد آن هم وزیر کشور است که بایستی امنیت جان روحانیون را تامین کند ضمنا بهتر بسیج مساجد این مسئولیت را بر عهده گرفته و علاوه بر تهیه تجهیزات لازم ، آموزش های دفاع شخصی نیز به روحانیون داده شود
    • رضا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      اولا این موضوع چه ربطی به وزیر ارشاد دارد اگر هم کسی از وزرا مقصر باشد آن هم وزیر کشور است که بایستی امنیت جان روحانیون را تامین کند ضمنا بهتر بسیج مساجد این مسئولیت را بر عهده گرفته و علاوه بر تهیه تجهیزات لازم ، آموزش های دفاع شخصی نیز به روحانیون داده شود
    • پاسخ به رضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      جناب رضا ربطش اینه که امثال ضرغامی زیربنای فرهنگی رو به اسم دوستی و ... تخریب کردند حالا طلبکار هم هستند! وقتی زمینه مناسب اراذل باشد هر چه محافظ می خای بیاری بیار چه فایده؟ مگر سلب امنیت فقط برای روحانیته؟ دین و تدین غریب شده به برکت صدا و سیما و روسای سابق تا کنونش.
    • رضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      سرور عزیز من با 60سال سن از اول شاهد حکومت پهلوی بعد انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و باقی قضایا بوده ام مهمترین مشکل این است که نظام مسئولیت خطای کارگزاران بر عهده میگیرد اگر مدیری اختلاسی یا کم کاری کرد مجازات نمیشود و بدتر از همه تمام این مشکلات به حساب دین گذاشته میشود و بنا بر این ، سرمایه اجتماعی روحانیت از دست رفته است
  • سوق الجیشی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    عزیزان حوزه عنایت فرمایند، و برای رسانه عمومی صدا و سیما، برنامه و هندسه داشته باشند. البته این را می توان در زیر مجموعه مجلس خبرگان رهبری تعریف و تعبیه کرد. اگر این رسانه سامان بیابد بسیاری از کارها تصحیح می شود. رسانه بایستی مولد ایمان، خدا محوری، عفاف، حجاب، وقار، غیرت و ... باشد.
  • تامل IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    ملاحظه بفرمایید در برنامه ای مثل زمرم احکام، مشاهده می شود که بجای ایجاد روحیه معنوی با استفاده از اذکار، قرائت قرآن و مانند آنها، زنگ تلفن و اصوات جلف شنیده می شود! رسانه ای که در دینی ترین بخشش این باشد چطور انتظار ایجاد معنویت می توانیم داشته باشیم؟
  • چرا؟!!! IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    چرا وزیر بایستی فحشهای رکیک رو‌ توجیه کنه؟! چرا بایستی در پی رفع دوره تنبیهی بربیاد؟! بعد میگن گشت ارشاد چرا نتیجه نداد؟ مگر گذاشتید؟ نه نه گفتنهای شماها و ترک فعلهای در مورد پشتیبانی بیانیتان، نفسی برای گشت ارشاد گذاشت؟ شما که اعتراض داشت بی صداقتیتان رو در کشیدن خط قرمز روی کلیت گشت ارشاد نشون دادید؟ هی گفتید و می گید که چه نتیجه داشت چه نتیجه داره؟ دنبال چه نتیجه ای بودید؟ طرف معتقد بشه؟ مگر کشورهایی که جریمه سنگین برای عدم رعایت کمربند ایمنی گذاشتند دنبال معتقد کردن طرف بودند؟ چطور با بالا بردن اون جریمه بر لجاجت ها فایق شدند، در حجاب هم همین طور. بشرط این که با سنگ اندازان قلمی و قدمی و بیانی برخورد درخور شود چنان که با توجیه گر بزه در دنیا برخورد می شود.
    • به وزیر گردشگری IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      طرف میگه با زندانی بودن هتاکان، امکان حرف زدن ندارند! ضرغامی هم میگه آزادشون می کنیم! یعنی بجای منطق فحش بدید بعد اگه گرفتنتون آزادتون می کنیم! آفرین! کمک به انحراف، دوستیه؟ قرآن که می فرماید: فقط یه دوستی حقیقت داره بقیه دروغند، اپن دوستی هم با تقوی شکل می گیره، کمک به وقاحت تقوی است یا بی تقوایی؟ چرا بجای تطهیر دانشگاه از عناصر بیگانه از روحیه علمی و وقار، در پی توجیه بی حیایی و بی شرمی تلاش می کنید؟ این نه صداقت نسبت به بیمار آن گونه ای است، نه صداقت به جامعه و نه نظام، به وجدانتان رجوع کنید اگر دارید.
  • جناب ضرغامی... IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    جناب ضرغامی و امثال ایشان اگر بی حجابی و بدحجابی را گناه و جرم می دانست، چرا روش عقلایی مواجهه با جرایم را در مورد حجاب نفی و تضعیف می کند؟! فرق ما با دیگر مناطق دنیا بویژه کفار اختلاف مصداقی است، اونها دچار معضلند به خاطر بی اعتقادی به دین حق و مذهب حق، در نتیجه گام به گام به سمت عریانی پیش رفتند، و پیاپی هم ضربه خوردند، اما به خاطر باور غلط جدایی دین از سیاست، اجتماع، تقنین و ... و به خاطر تحریف مبانی و کتب دینیشان، امکان سر بلند کردن، قامت راست کردن ندارند، جز به تدین به دین اسلام. اما ما که متنعمیم، چرا حرف های نایخردانه آنها را تکرار می کنیم؟ چرا بجای روشنگری فواید حجاب و مضرات بی حجابی، که هم تاثیر مسنقیم دارد، و هم پشتیبانی و توجیه درست قانون حجاب و اجرای آن است، تیغ بر روی مجریان قانون می کشیم و همه مجسمه خشونت فاقد منطق معرفی می کنیم؟! شما از منطق حجاب بی خبرید؟ چرا همانند منکرانی برخورد می کنید که برای حجاب اهمیتی قایل نیستند؟ یا حجاب را مانع مطامعشان می پندارند؟
  • عیادت و زیارت CA ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    ﷽. سلام آقای موسوی! موسی/حضرت آقا گفتند بدانید خدا با ماست! هر کجا که هستیم، همه در یک دل و روح و باغ و بیت هستیم... بیت الزهرا، بهشت زهرا، بیت رهبری! زیر یک سقف با شهدای آسمانی! شعرخوانی محمدجواد احمدی در محضر رهبر انقلاب:✿«ای که از روز ازل گرم سجودی زهرا /اولین فاطمه صبح وجودی زهرا /آسمان با تو و تسبیح لبت مأنوس است /روشنی‌بخش دل و جان تو یا قدوس است /همه عصمت حق شد متجلی در تو /و خدایی‌ست فرستاده تحیت بر تو /آمدی آینه رحمت ایزد باشی /آمدی روشنی چشم محمد باشی /قلب پرمهر تو گنجینه اسرار نبی‌ست /کوثری سهم جهان در طلبت تشنه‌لبی‌ست /نام تو فاطمه یا فاطمه تسبیح علی‌ست /یاد تو لحظه اعجاز، مفاتیح علی‌ست /لحظه‌هایت همه ایثار، صداقت، تقوا /راضیه، مرضیه، صدیقه، زکیه، زهرا /به شکوهت نرسد انسیه و حورایی /چهره پوشانده‌ای از سائل نابینایی /چه بگویم که بود فاطمه جان درخور تو؟ /عالمی گشته مسلمان تو و چادر تو /چادرت مظهر حجب است، تجلی عفاف /گرد تو عصمت و ایثار و حیا گرم طواف /خانه ساده‌ات از صدق و صفا لبریز است /باغ سجاده‌ات از عطر دعا لبریز است /رحمت و جود و سخا جلوه‌ای از آیه توست /در دعاهات مقدم به تو همسایه توست /این تویی که همه جا اذن شفاعت داری /تو که در هر نفست صبح هدایت داری /خانه را سنگر اسلام و امامت کردی /در وفاداری و ایثار قیامت کردی /با قیامت به همه درس بصیرت دادی /تو به دین بار دگر شوکت و عزت دادی /مکتب سرخ تو الحق که حسینی‌ها داشت /نسل نورانی‌ات ای عشق! خمینی‌ها داشت!»✿ سلام آقا جان! ما -مثل این طلبه عزیز- از حق و شما حمایت میکنیم! ما از اسلام، انقلاب و آرمان های امام حمایت میکنیم! مادر شهید آرمان علی وردی گفت (https://snn.ir/files/fa/news/1401/9/1/1832360_363.mp4):«وقتی آرمان شنید چادر از سر دختران کشیدند و به آنها هتک حرمت شده، یک لحظه آرام و قرار نداشت و می گفت باید کاری انجام دهم و یکی از هدف های او دفاع از ناموس بود.» ما حمایتتون میکنیم! ما از ناموس دفاع میکنیم! همه ی ما سلیمانی ها در سراسر جهان! 🇮🇷🌏🇵🇸
  • محمد IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    خبری دیدم که چند وقت پیش طلبه ای بنام مهدی فخارپور بخاطر نجات یک نوجوان جانشو فدا کرده چشمش معلوم نیست کور شده یا نه ولی نکته اینجاست که مسئولین حوزه از ایشون هیچ دیداری نکردند واقعا چنین چیزهای مشکوک هست و باید دید چرا طلاب آنقدر مظلومند آقای خبرگزاری حوزه از طلبه های مظلوم حمایت کنید نگذارید این معروفها فراموش شوند بیشتر این اخبار را منتشر کنید اگر در خارج یک اته ییسم جان یک نفر را نجات میداد دنیا با خبر میشد و آنقدر تبلیغ می‌کردند که یک اته ییسم یا دوجنسه جان یک انسان را نجات داده ولی برای این فرد من هیچ تقدیری ندیدم واقعا