شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برف

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، با اشاره به بارش نزولات آسمانی در همدان، گفت: با توجه به حجم برف و به وجود آمدن مشکلاتی در رفت‌وآمد مردم، هیئتی‌ها و مسجدی‌های همدان آمادگی کامل دارند تا برای بازگشایی معابر و کمک به مدیریت شهری، وارد میدان شوند.

حجت الاسلام وحید عباسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به بارش نزولات آسمانی در همدان، اظهار داشت: با توجه به حجم برف و به وجود آمدن مشکلاتی در رفت‌وآمد مردم، هیئتی‌ها و مسجدی‌های همدان آمادگی کامل دارند تا برای بازگشایی معابر و کمک به مدیریت شهری، وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته بسیاری از مردم و مسافران در راه مانده در مساجد همدان اسکان داده شدند، گفت: برف روبی کوچه‌ها و محل عبور و مرور مردم و کمک به بازگشایی معابر و همسایه‌های مسجد و هیأت، همراهی و کمک به سالمندان و کودکان و در راه ماندگان، تشویق به بهینه سازی مصرف انرژی در محله، اسکان موقت برای بی سرپناهان و در راه ماندگان، شناسایی و کمک به تأمین مایحتاج افراد سالمند و مستمند و گذاشتن دور ریز نان و غذا برای پرندگان و حیوانات، از جمله پیشنهاداتی است که مساجد می‌توانند در این ایام آن را انجام دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: از دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای مسجد و هیأت مذهبی همدان، اقامه نماز شکر برای بارش نزولات آسمانی در مساجد و شکر نعمت حضور ۲۱ میلیونی مردم در جشن انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: مساجد و هئیت‌هایی که در این عرصه همگام و همراه شدند می‌توانند تصاویر خود را به شناسه @Keyhani در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha