یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین، به همراه معاونین مرکز مدیریت استان در آسایشگاه سالمندان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی ظهر امروز در بازدید از آسایشگاه سالمندان استان قزوین و در جمع مدیر عامل و کارکنان این مجموعه، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امیر(ع)، اظهار داشت: امروز در بازدید از این مرکز، شاهد اتفاقات خوب در رسیدگی به سالمندان بودیم که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: کمک خیرین و نیک اندیشان در حمایت از چنین مراکزی می‌تواند به ظرفیت‌های موجود آن بیافزاید و با پیشی‌گرفتن جامعه سالمندی در مقایسه با سال‌های گذشته، ضرورت پرداختن به این امر آشکار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: سالمندانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند برخی از آنها کسی را ندارند، لذا سرکشی از آن‌ها می‌تواند برای این عزیزان یک دلگرمی باشد و ما این سرکشی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی به تأکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان اشاره کرد و گفت: نگهداری از والدین سالخورده جزئی از وظایف فرزندان است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: افراد سال خورده در درون خود حرف‌ها دارند و جاری شدن اشک از چشمان‌شان نشان می‌دهد که دلتنگ هستند.

بازدید مدیر حوزه علمیه استان قزوین از آسایشگاه سالمندان

بازدید مدیر حوزه علمیه استان قزوین از آسایشگاه سالمندان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha