پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مزاحمت اراذل و اوباش سبزوار برای یک دختر

حوزه/ دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند؛ حمید رضا الداغی که دختری ۱۳ ساله دارد و منتظر بازگشت دخترش از منزل همکاسی‌اش بود، متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می‌شود و بلافاصله برای نجات او با راهزنان نوامیس مردم درگیر می‌شود.

خبرگزاری حوزه / دختری با پوشش نامناسب در خیابان حاضر می شود؛ گرگ های انسان نما به او طمع می‌کنند و می‌خواهند او را بربایند، اما جوانمرد با غیرتی به نام حمیدرضا سر می‌رسد و با شجاعت از جانش مایه می‌گذارد و به دل خطر می‌زند تا او را از دست راهزنان ناموس مردم نجات دهد.

شامگاه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که دو تن از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند؛ حمید رضا الداغی که خود پدر است و دختری ۱۳ ساله دارد و منتظر بازگشت دخترش از منزل همکاسی اش بود متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می شود و بلافاصله شجاعانه و غیرتمندانه برای نجات او با دزدان نوامیس مردم درگیر می شود و تلاش می کند که دختر را از مهلکه نجات دهد، اما در این حین اشرار او را با چاقو مورد حمله قرار می دهند و دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

آری؛ حمیدرضا را باید شهید غیرت و امر به معروف و نهی از منکر خواند. همو که همه هستی اش یعنی جانش را فدا کرد تا ناموس ایرانی مورد هتک حرمت شیطان صفتان انسان‌نما قرار نگیرد.

دستگیری جنایتکاران

آن طور که حسین ابراهیمی فرماندار سبزوار می گوید: با تلاش مأموران انتظامی و امنیتی در کمتر از ۱۰ ساعت اراذل و اوباش عامل این جنایت دستگیر شدند و با تشکیل پروند قضایی، رسیدگی به آن آغاز شده است.

فرماندار سبزوار با تمجید از اقدام شجاعانه شهید امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: شهید الداغی با روحیه ای شجاعانه و غیرتمندانه در دفاع از ناموس مردم، سینه خود را سپر کرد و به مقابله با اراذل و اوباشی برخاست که قصدشان شرارت و ایجاد مزاحمت برای ناموس مردم بود.

به گفته ابراهیمی، پس از رهایی خانم ها از دست شیطان صفتان انسان نما، آنها به حمیدرضا حمله کرده و او را با ضربات متعدد چاقو هدف قرار دادند که پس از انتقال به بیمارستان با توجه به دلیل شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

گزارش صدا و سیما از حادثه

توضیحات دادستان سبزوار

جعفر طیار صابری دادستان سبزوار هم در رابطه با این جنایت می گوید: مطابق تصاویر دوربین‌های مدار بسته و تحقیقات بعمل آمده در شامگاه ۸ اردیبهشت یکی از شهروندان که منتظر بازگشت فرزند خود از کلاس بود، متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری دو جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور شده و در یک اقدام شجاعانه و انسانی بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام می‌کند.

وی افزود: متاسفانه هر دو جوان مزاحم که حسب بررسی به عمل آمده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان ناجوانمردانه با سلاح سرد وی را از پشت سر مورد اصابت چاقو و سپس نفر دوم او را از روبه‌رو مورد جرح شدید قرار می‌دهد و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می‌شوند.

به گفته دادستان سبزوار بلافاصله اکیپ جنایی در معیت بازپرس، تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مستمر در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار بر این نکته هم تاکید می کند که امنیت مردم و جامعه خط قرمز دستگاه قضائی و انتظامی است و برای افرادی که به فکر ایجاد شرارات در جامعه و مزاحمت برای نوامیس مردم هستند امکان فرار از مجازات غیر ممکن است.

اشک های مادر حمیدرضا در فراق فرزندش

بچه ام چاقو خورده بود اما باز از دختر مردم دفاع می‌کرد

مادر شهید حمیدرضا الداغی با چشمان اشکبار در فراق فرزندش ناله می کند و می گوید: «بچه ام خیلی ساده رفت، با چاقو به قلب و پشتش زدند ولی باز هم از دختر مردم دفاع می کرد؛ کجاست آن دختر که ببیند من چه می کشم؛ خدای من.»

مسئولان به خانه شهید رفتند

ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه، حجت الاسلام مقیسه امام جمعه و جمعی دیگر از مسئولان سبزوار به منزل شهید الداغی رفته و با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر  دیدار و ادای احترام کردند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به جزئیات تشییع پیکر این شهید والا مقام گفت: ستاد مراسم تشییع پیکر شهید "حمیدرضا الداغی" تشکیل شده است و این مراسم روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تاریخی سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

شهید غیرت | دفاع از ناموس ایرانی به قیمت جان + فیلم

شهادت حمیدرضا احراز شد

حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی هم درباره اقدام شجاعانه شهید حمیدرضا الداغی اظهار می کند: کسی که برای دفاع از ناموس مردم و امر به معروف و نهی از منکر جانش را به خطر انداخته قطعاً شهید است.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شهادت این جوان خوش غیرت در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و حفاظت از ناموس تایید شده و تهران نیز شهادت او را به صورت شفاهی تایید کرده و روند اداری در حال پیگیری است.

 حسن زاده نامقی این نکته را هم یادآور شد که خراسان رضوی ۱۴ شهید امر به معروف تقدیم اسلام کرده است و حمیدرضا الداغی پانزدهمین شهید در این عرصه محسوب می شود.

آن طور که مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی می گوید: با رشادت و شهادت این جوان با غیرت سبزواری هم اکنون پویشی در فضای مجازی و حقیقی با عنوان و هشتگ "شهید خوش غیرت" در حال انتشار بوده و مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

حالا نوبت مسئولان امنیتی و قضایی است

حالا نوبت مسئولان امنیتی و قضایی است تا چنان درسی به اراذل و اوباش بدهند که هم مایه عبرت هم‌کیشانشان شود و هم مردم احساس امنیت کنند و هم خون پاک حمیدرضا هدر نرود و زین پس حمیدرضاهای دیگر شجاعانه و با غیرت پای دفاع از نوامیس جامعه و خطوط قرمز اعتقادی و دینی بایستند.

انتهای پیام

گزارش: علی علیزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رقیه IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    27 6
    سلام قسم به حرمت خون شهدا دختران وزنان حجابتون را حفظ کنید الگوهایتان را عوض کنید دست از بی حجابی وبد حجابی بردارید لعنت به زنان و دختران بد جاب و بی حجاب که باعث نا امنی کشور شدند این زنان ودختران می گویند اقتصاد بداست خاک برسرشان پس هزینه این کثافت کاری را از کجا می آورند وخودشان راشبیه ممیمون می کنند و با جان مردان وجوانان باغیرتمان بازی می کنند.این زنها و دختران بی عفت را اول باید تیر باران کرد که مملکت و دین عفت وحیا وخانواده ها را ازبین میبرند.
    • دختر IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      8 4
      یعنی چی لعنت ب زنان و دختران بد حجاب؟؟؟؟؟ میدونین این حرفتان گناه کبیرس؟؟ مگه همه مثل همن؟؟؟؟ سخن رهبرمونو گوش بدید در باره دختران بدحجاب بعد بیان لعنت کنین خودتون عیب و نقصی ندارین؟؟؟ برین خودتونو افکارتونو اصلاح کنین خواهشاً بعد بیاین حرف بزنین😊
  • مهر IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    16 0
    خواهشا این اراذل واوباش رو تو ملا عام به سزاشون برسونید فیلم درگیری رو‌که دیدم‌دلم اتیش گرفت خدا لعنت کنه این تخمهای حرام وهیز رو خواهشا اشد مجازات اینا رو به حال خودشون بزارید جریتر میشن اینابه چه درد جامعه میخورن‌ یک‌مشت نخاله اشغالن
    • حسن صیاد هرمزی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      5 4
      سلام، چرا کسی سراغی از اون دختر بی حیا نمیگیره.... همه فتنه ها از گور اون بی عفت و بی ناموس بلند میشه که جوونها رو به جون هم انداخت.... اگه ایشون حجابش رو رعایت میکرد کسی مزاحم ایشون نمیشد.... چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.... خداوند متعال درجات این شهید خوش غیرت رو با انبیا و اولیا همنشین و محشور فرماید
  • فاطمه زینلی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    4 0
    سلام حالا نوبت مسئولان امنیتی و قضایی است تا چنان درسی به بی حجابها و مشوق های کشف حجاب (بازیگرها و سلبریتی ها و سایر) بدهند که هم مایه عبرت هم‌کیشانشان شود و هم مردم احساس امنیت کنند و هم خون پاک حمیدرضا هدر نرود و زین پس حمیدرضاهای دیگر شجاعانه و با غیرت پای دفاع از خطوط قرمز اعتقادی و دینی بایستند.
  • س.ع IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    خوش به حال این شهید اما ای کاش خیلی محکم با جانی ها برخورد شه اون دوتا دختر هرزه بیحجاب که الگوشون زن زندگی آزادی هست هم باید محکوم شن هر کثافت به بار میاد از خونواده های بی بند و بار و کسایی هست که یا به دین اعتقاد ندارن یادی رو به رای خودشون صرف میکنن
  • زینب IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    کجا هستن اونایی مه کامنت میزاشتن پوشش خودمه به خودم مربوطه کجا هستن اونایی که دنبال روابط ازاد بودن. چشمتونو رو چی بستین والا این اولیش نیست اخریشم نیست. وقتی تو طعمه هوس شیطانی مردای مدعی زن زندگی ازادی میوفتین باز همین با غیرتا نجاتتون میدن
  • فاعزه IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    خدا لعنت کنه کسایی که این جوان بی گناه و با غیرت اینجوری شهید کردند و به خانواده رو داغدار ان شااله امام زمان زودتر ظهور کنند و تمام جهان از وجود انسان های شیطان صفت پاک بشه.
  • فاعزه IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خدا لعنت کنه این آدم های شیطان صفت که این جوان پاک و بی گناه اینجوری شهید کردند ان شااله امام زمان زودتر ظهور کنند تا تمام جهان از وجود این انسان های شیطان صفت پاک بشه.
  • لیلا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    شهادتت مبارک برادرم😭
  • عبد الله IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    6 0
    خانم ها و دخترانی که با بی بندو باری بی حجابی راه میفتید میاین بیرون که خودتون رو به نمایش بذارید مقصر اصلی اول شماها هستید که باعث به وجود آمدن این درگیری ها و تحریک جوون ها و بعدشم کشته شدن جوونا های نازنین که مدافع ناموس مردم هستند می‌شید به خودتون بیاین تنها تو این دنیا نمی‌خوایم زندگی کنیم هیچ کدوممون .تا الان با این وضعیت بی حجابی اومدید بیرون کجای دنیا رو گرفتید؟حز اینکه باعث اختلاف زن و شوهرها و از راه به در کردن جوون های بدبخت شدید ‌ الحمدلله کسی هم به روتون نگاه نمی کنه جز همین اراذل اوباش ‌‌هرچی می کشیم و کشیدیم تو این ماه‌های اخیر و این همه جوون های نازنین مردم به شهادت رسیدند بخاطر بی بندو باری و خودخواهی شماها بود که دوست دارید خودتون رو به نمایش بذارید اما کسی هم خریدارتون نیست !!!!
  • هستی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    4 0
    واقعا تا کی باید جولان این اراذل و اوباش رو تو شهر تحمل کنیم؟؟؟ خود کرده را تدبیر نیست! خودمون کردیم خودمون حجاب رو بی ارزش کردیم خودمون ارزش نیروی انتظامی رو کم کردیم ! خودمون قانون رو شل گرفتیم . خودمونننن. وقتی میگن قانون کشور اسلامی رعایت حجابه حجاب ! مقابلش ایستادیم . وقتی نیروی انتظامی برای مبارزه با اشرار اینگونه از جان میگذره ولی در بدترین شرایط به همین نیروهای جان بر کف میتازیم انتظاری جز این اوضاع نباید داشته باشیم! خواهش میکنم خواش میکنم رعایت کنید جوونها و نوجوونها شما ابتدای راهید شما معصومید لطفا ذهن و روحتون رو براحتی آلوده نکنید . خدا بیامرزه شهید الداغی رو که اونقدر شجاع بوده که در برابر چنین شرارتی ایستاده و نزاشته به دختر مردم آسیبی برسه روحش شاد ویادش گرامی باد
  • خواهر دلسوخته IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    رسانه ها قلم تان در ان دنیا توشه عملتان شود اگر حق را بنگارید و برای خون جوان مردان کم نگذارید .برای سطل ماست صبح تا شب نوشتید .برای خون عزیران غیرتمند این وطن اگر چند برابر ننویسید و برای نان خاموش بمانید هر ثانیه ان دنیا قلمتان در دستانتان اتش گردد .جگرمان هر لحظه میسوزد ازشهدایی که بعد از این اغتشاشات روی زمین افتادند با شعار زن زندگی دروغین که هم امنیت را از من زن گرفت هم خون مردان با غیرتمان را بر زمین ریخت . چنان بنگارید که قلمتان در دستتان جای بوسه ملائک شود نه هر دم با قلم اتش بگیرد یا حق
  • Roya telayi IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 4
    نسنجیده حرف نزنید هول برتون ندارد هر زنی با هر پوششی که باشد اگر در موقعیت ناجور قرار بگیرد دست های کثیف بسوی او هجوم خواهند برد پس ربطی به بی حجابی ندارد که لقمه در دهان کردید در ضمن این آقا به جای دخالت تکی می تونست از پلیس یا افراد دیگر کمک بگیرد تک نفره قهرمانی کردن ،در مقایل شیادان ،عاقبت خوشی ندارد
    • نوری IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      2 1
      ان شاالله سر ناموس خودت بیاد ببینم تا بری پلیس بیاری کلرشو یکسره کردن رفته یا نه بابا یکم این مغزتون راه بنداز
    • وحید IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      راست میگی منم حقو بشما میدم اصلا کسی حق نداره به خانمهای بد حجاب حرفی بزنه شای اون بنده خدا منبع درآمدش از اون راهه اختیار خودشو نداره؟ توی تایلند هم فراوونه من از خانواده شهید محترم عذرخواهی میکنم و خاک پای شهید غیرت هستم ولی باید واسه کسی غیرت بخرج داد که ارزشش رو داشته باشه
    • !!!! IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      هر؟ به به! آفرین به نظر منطبق با واقع شما!
  • سعید IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    شهید غیرت: حمید الداغی حمید بی غیرت: حمید فرخ نژاد
  • هموطن IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    خدا به خانوادش صبر بده چقدر ناراحت شدم
  • Hasan IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    این اراذل عدام باید گردند اینا خودشون ناموس ندارند که به ناموس مردم چشم دارند
  • محمد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    زیاد از بابت برخورد با این حرومزاده ها مطمئن نباشید چون بیشرفها و حروم لقمه های دیگه ای هستند که با یک سری کارها . نامه نگاری ها . درخواستها و ... باعث عفو این حرومزاده ها میشن . قوه قضاییه هم که ... چی بگم .
  • سیدرضامیرحسینی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    باسلام ضمن عرض تسلیت به خانواده ی محترم شهید و مردم عزیز کشورم ، اعتقاد من این است که ضاربین باید به شدیدترین مجازات که حداقل آن مرگ است مکافات بشن تا اینگونه رفتار های مکرر این ارازل تکرار نشود. از مسئولین عزیز درخواست دارم با برخورد جدی و جمع آوری ارازل باعث امنیت روانی و جانی مردم شوند.
    • محمد IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      اره با اقتداری که قوه قضائیه ما داره حتما همین میشه که میگی. کجایی حالت خوبیه . مماشات مسئولینو نمی بینی .
  • محمدی صدا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 0
    حرامخواری باعث کوردلی و شهوت میشه خدایا این عزیز رو با امام حسین محشور کن
  • زهرا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک
  • امت رسول الله IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    روحش شاد و یادش گرامی باد آفرین و هزاران درود به غیرتدت مرد بزرگ واقعا روحت شاد باد ولی خدا لعنت اون دوتا دختر بی حیا بکنه
  • leila kamrsni IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    4 0
    با امام حسین محشور بشی برادرم خوش بحالت تو عاقبت بخیر شدی خیلی ها به ظاهر مذهبی …..
  • تنگستانی IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    بله حجاب یعنی در امان ماندن از چشم های هیزو کثیف یه عده خودشونو بزک میکنن میان تو کوچه بازار که چی بخدا قسم حجاب خوبه حجاب یه محافظه برا زن کسی به زن با حجاب اصلا نگاه نمیکنه اصلا اهمیتش نمیدن همین خوبه آخه چرا اینکارو میکنید خوب معلومه اینجوری بیاییم بیرون یه مش ارازل اوباش هم سوء استفاده میکنن مهمین و میخوان میگن حتما خودش میخواد بریم سراغش تو رو خدا نکنید اول جون خودتون در خطره بعدشم جون جوونای با شرف وبا غیرت مثل شهید عزیز شیر مادرش حلالش مرد خوش مرام !آخه با کی لج داریم چرا چرا چرا .بخدا خودمون ضرر میکنیم زن هس که با شلوار پاره پوره و لباس مزخرف میاد بیرون که آدم شرمش میاد ببینه مردای بی غیرتوشونم باهاشون باید گردن این بی غیرتا زد آخه تا کجا!!!
    • گمنام IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      چرا همه رو به حجاب ربط می دیدید این دختر خانم دوست دختر اون پسره س اون یکی ام دوست دختر دومی دعواشون شده و تاوان هرزگی شو این بنده خدا با جونش داده من از دستم بر میومد با بررسی فیلم چند قسمت از اطراف مشخص کردن اینکه دختره دوست پسره بوده حکم مشارکت در قتل درجه دو یا سه برای این دختر می بریدم که یا دوستی نکنه یا پای همه چی ش وایسه
    • پاسخ به گمنام IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 0
      جناب «گمنام» ربطش معلومه، اگه حجاب درست حفظ بشه، اگه روابط نامحرمانه نباشه، زمینه دوستی های حرام و مابعدش پیش نمیاد
  • بهمن جاویدی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قسم به خون پاک شهدا تازمانی که نفس میکشم نمیگذارم کسی به ناموسمان وطنمان وملتم تعرض کند ماهمیشه آماده دفاع ازملت وکشورمون هستیم خواهیم ماند
  • علی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    روح جوان با غیرت شاد انشاالله همنشین آقا علی اکبر امام حسین (ع) باشد اما این ارازل واوباش باید اعدام شوندتا این بی وجدانهای روباه صفت بدانند این مملکت قانون دارد ،،، اعدام اعدام اعدام
  • آناهید ایران‌مهر NL ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 2
    فقط تو ایران چنین اتفاقاتی میفته. در همه ی کشورهای اسلامی مخصوصا کشورهایی که با جمهوری اسلامی یار گرمابه و گلستانند زنان با هر پوششی در امان هستن. در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و همه ی کشورای اسلامی برای زنان با هر پوششی ارزش قائل هستن و نیروی نظامی شون تا پای از بانوان شون مراقبت میکنن ولی تو کشور بی درو پیکر و یی مسئولیتی مثل ایران هر ارازل اوباشی جرأت میکنه به بانوان حمله کنه، این بی لیاقتی و بی مسئولیتی نیرو انتظامی و قوه ی قضائیه رو نشون میده. بدتر ازون مردمی هستن که به جای سرزنش ارازل و اوباش دارن اون دختر بیچاره که قربانی ارازل اوباش شده رو سرزنش میکنن. واقعا احمق هستن اون ابله هایی که نمیفهمن، برای یک ارازل و متجاوز بانوی محجبه و بانوی بدون حجاب فرقی نداره. بارها زنان محجبه هم طعمه ی این ارازل کثیف شدن که همه از بی لیاقتی نیروهای مسئول نشأت می گیره. درود بر جوانمردی که اونقدر شرافت و غیرت داشتن که ارزش زن رو به پوشش ندونسته و برای نجات اون دختر مظلوم از جان مایه گذاشت. اون سیب زمینی هایی که ایستاده بودن و به کمک ایشون نرفتن دقیقا لنگه ی همین ارازل هستن که نشستن چرندیات تایپ میکنن و به حای حمله به مجرم و مطالبه از مسئولین بی کفایت، به قربانی حمله کردن.
    • هاری زا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 1
      آفرین! میگم شما میگید کشورهای اسلامی؟ اصلا اصل بی بندباری پوششی مال کجاست؟ غربی ها اول نیستند؟ میگید پلیس؟ اصلا توی پلیس اون کشورها توی ارتششون حتی توی بیمارستانهاشون زنها وضعشون چه جوریه؟ پوشش بی اثره؟ البته وقتی یدپوششی و بی حجابی اومد تر و خشک میسوزه جنون جنسی میاره محجبه هم در امان نمی مونه زنهای بی تقید باعث ایجاد هاری جنسی غریزی و فراگیر شدن تون هستند ...