دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1084221
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان پیشرفت امروز کشور را مرهون خدمات ارزشمند و تأثیرگذار کارگر دانست و گفت: با توجه به نقشه راه کشور و شعار سال، رشد تولید منوط به تلاش بیش از پیش کارگران در تمامی عرصه های کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان صبح امروز در دیدار رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کنگان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران جهادگران جنگ اقتصادی هستند و چرخ اصلی اقتصاد کشور بدستان پرتوان این قشر می چرخد.

امام جمعه کنگان پیشرفت امروز کشور را مرهون خدمات ارزشمند و تأثیرگذار کارگر دانست و گفت: امسال روز کار و کارگر از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که با توجه به نقشه راه کشور و شعار سال، رشد تولید منوط به تلاش بیش از پیش کارگران در تمامی عرصه های کشور است.

حجت الاسلام محمودی در ادامه ضمن تأکید بر عدم تأخیر در پرداخت حقوق کارگران گفت: رضایتمندی این قشر در پیشرفت و رشد تولید آثار فراوانی دارد.

امام جمعه کنگان در ادامه بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی شهرستان در تأسیسات عظیم نفت و گاز تأکید کرد و گفت: شایسته نیست این شهرستان از منابع عظیم نفت و گاز بهرمند باشد اما جوانان آن دغدغه اشتغال داشته باشند.

وی هفته کارگر را فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات ارزشمند این قشر زحمتکش عنوان کرد و اظهار داشت: هفته کارگر فرصت مناسبی برای تقدیر و تبیین جایگاه رفیع کارگران در توسعه اقتصادی و رفاه کشور است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت اشتغال در منطقه را ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha