جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2023-05-02_00-15-59.jpg

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل شهید مطهری(ره) را رزمنده عرصه‌ای که یک متفکر اسلامی باید در آن حضور داشته باشد، دانست و گفت: طلاب خواهر بایستی عامل به آثار این شهید باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در آیین گرامیداشت مقام استاد که صبح امروز در موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم درباره یک شخصیت، یک ملت، یک حاکم و غیره مسأله شناخت است که در مورد شخصیت‌هایی مثل شهید مطهری(ره) هم شناختی تحلیلی و ریشه‌ای ضرورت دارد.

وی افزود: شهید مرتضی مطهری(ره) اسلام‌شناسی آگاه، عالمی زمان‌شناس، دانشمندی درد آشنا و فیلسوفی توانا و یکی از علمای تراز اول انقلاب اسلامی بود که امام خمینی(ره) او را پاره تن خویش خوانده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به بیان درک مردم جامعه از اسلام در اول انقلاب پرداخت و تصریح کرد: کج‌فهمی از دین و فهم درست نداشتن از اعتقادات دینی بزرگترین مشکل جامعه اسلامی عصر شهید مطهری(ره) بود.

حجت‌الاسلام ستوده بیان داشت: شهید مطهری(ره) شخصیتی بود که پاسخ‌گویی به شبهه‌های زمانه و مقابله با انحراف‌های فکری و عقیدتی را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانست و در این راه با مجاهدت عظیم علمی جان خود را فدا کرد.

مدرس حوزه‌های علمیه یادآور شد: شهید مطهری(ره) به عنوان یک رزمنده در هر عرصه‌ای که یک متفکر اسلامی باید حضور داشته باشد، پا نهاد و مفاهیم حقیقی دین را برای مردم بیان کرد. امروزه مطالعه آثار این شهید و عمل به آن برای طلاب حوزه‌های علمیه امری ضروری است.

اساتید موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل تقدیر شدند

اساتید موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل تقدیر شدند

اساتید موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل تقدیر شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha