دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانم خادمی

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس گفت: جایگاه و شأن علمی استاد مطهری به قدری رفیع است که امام خمینی(ره) به همه‌ اقشار جامعه، مطالعه‌ آثار ایشان را توصیه کردند.

خانم آسیه خادمی، معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، با گرامیداشت روز معلم، اظهار داشت: آیت الله مطهری از اساتید برجسته در زمینه کلام اسلامی، اخلاق و تفسیر قرآن بودند که در ادبیات جمهوری اسلامی، این استاد فقید را به عنوان معلم شهید معرفی می‌کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهراء (س) بندرعباس گفت:شهید مطهری نزد بزرگان دینی، تعالیم اسلامی خود را تکمیل کرد و علاوه بر مباحث دینی در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی آن زمان نیز فعالیت داشت.

خادمی با اشاره به بهترین آثار و کتب شهید مطهری، خاطرنشان کرد: کتاب داستان راستان، خدا در اندیشه‌ انسان، پیامبر امی، جاذبه و دافعه امام علی(ع که به بررسی زندگی پیشوایان دین می‌پرازد و در اثنای آن به آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی و رفع شبهات موجود درباره زندگی پیامبر اسلام(ص) نیز پرداخته است.

استاد حوزه علمیه خواهران، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) درباره شهید مطهری مبنی بر اینکه «من فرزند بسیار عزیزی را از دست داده‌ام و در سوگ او نشستم که از شخصیت‌هایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌شد.»، یادآور شد: جایگاه و شأن علمی استاد مطهری به قدری رفیع است که امام خمینی(ره) به همه‌ اقشار جامعه، مطالعه‌ آثار ایشان را توصیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha