چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1084293
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
آشتیان

حوزه/ نشست تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آشتیان با حضور اساتید و مربیان طرح امین در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با سالروز گرامیداشت شهید مطهری، نشست تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) آشتیان، با حضور اساتید و مربیان طرح امین در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام موحدی استاد مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آشتیان، ضمن تبریک این روز به اساتید این مدرسه به بیان نکاتی درباره اهمیت علم و دانش پرداخت و اظهار داشت: اگر می‌خواهید آموزش‌های شما تأثیر گذار و مثمر ثمر واقع شود، به سه مولفه زیر توجه کامل داشته باشید که عبارت است از، ذهنی، رفتاری و تمایلی.

در پایان این مراسم از اساتید این مدرسه و مربیان طرح امین و ممتازین تحصیلی نیمسال اول سال ۱۴۰۱ با اهداء هدایایی قدردانی شد.

۲ خبر کوتاه از مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آشتیان

جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی ابلاغی سال ۱۴۰۲ در تعامل با ریاست و کارکنان کمیته امداد شهرستان آشتیان، امروز در دفتر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) آشتیان برگزار شد.

در این جلسه اهم موضوعات خدمات رسانی امداد، توسط کارشناسان مربوطه به زنان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست و همچنین دیگر مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد کلیه گزارشات خدمات فرهنگی اجتماعی خیریه آل محمد(ص) در سامانه گزارشات کمیته امداد ثبت و ضبط شود.

در ادامه جلسه خانم اسحاقی مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی (ره) آشتیان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و پیگیری اعضاء کمیته امداد نسبت به مسائل مراکز خیریه، گفت: خدمات دهی به مددجویان باید به صورتی باشد که طی چند سال آینده جامعه هدف کمیته امداد، به خود کفایی رسیده و از چرخه دریافت خدمات خارج شوند.

۲ خبر کوتاه از مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آشتیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha