پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
شاهین دژ

حوزه /مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ گفت: طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) این آمادگی را دارند که جهاد تبیین در خصوص حجاب و عفاف را در مدارس اجرا کنند و جوانان و نوجوانان را که در میان انبوهی از شبهات موجود در جامعه و در فضای مجازی به صورت گسترده محصور شده‌اند، آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، رقیه عبدلی مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ، امروز در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش شهر کشاورز که با موضوع حضور طلاب در مدارس برای جهاد تبیین در دفتر آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار داشت: حجاب و عفاف یکی از گرانبهاترین سرمایه‌های جامعه اسلامی است و موجب سلامت خانواده‌ها و به تبع آن سلامت جامعه انسانی و نسل‌ها می‌شود.

وی افزود: عفت و غیرت مردان در سایه حجاب و حیای زنان ما محقق می‌شود و در جامعه‌ای که زنان با حجاب باشند، مردان نیز غیرتمند و عفیف می‌گردند و چنین جامعه‌ای مصداق مدینه فاضله خواهد بود، چرا که نسل‌های پاک بشری زمینه ظهور موعود را فراهم خواهند ساخت.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب وقتی از پیروزی در جنگ نظامی با ایران ناامید شدند، با سرمایه گذاری‌های کلان روی فرهنگ کار کردند و مسئله تهاجم فرهنگی به طرز گسترده‌ای در جامعه ما رسوخ پیدا کرد.

عبدلی عنوان کرد: یکی از ضروریاتی که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند، فریضه جهاد تبیین می‌باشد، فلذا با توجه به اینکه آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌های مولد است، باید فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی در آموزش و پرورش شکل بگیرد و فرزندان ما تربیت اصلی شان را از معلمان و مربیان خود فرا بگیرند و با این اوصاف ضروری است که افراد توانمند به این فریضه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) این آمادگی را دارند که جهاد تبیین در خصوص حجاب و عفاف را در مدارس اجرا کنند و جوانان و نوجوانان را که در میان انبوهی از شبهات موجود در جامعه و در فضای مجازی به صورت گسترده محصور شده‌اند، آگاه کنند.

در ادامه این نشست نیز داود محمدیان رئیس اداره آموزش و پرورش شهر کشاورز با بیان اینکه این امنیت و آرامشی که در حال حاضر داریم مدیون خون شهدا هستیم، گفت: خیلی از شهیدان ما رفتند تا حجاب و عفت زنان جامعه ما از بین نرود و در این مسیر با حوزه علمیه خواهران همگام خواهیم بود و زمینه را برای برگزاری نشست‌های جهاد تبیین حجاب و عفاف در دبیرستان‌های این شهر فراهم خواهیم کرد.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha