پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محسنی اژه ای

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: خرسندم امروز در خدمت مردم متدین و انقلابی استان کردستان هستم؛ مردمی که از ابتدای انقلاب تا کنون همواره از این نظام پشتیبانی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه شهر سنندج در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز در خدمت مردم متدین و انقلابی استان کردستان هستم، مردمی که از ابتدای انقلاب تا کنون همواره از این نظام پشتیبانی کرده‌اند.

رئیس قوه قضائیه گفت: در سفر یک روزه که به استان کردستان خواهیم داشت مشکلات مردم در حوزه قضا را بررسی خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه‌های این سفر اشاره نمود و بیان داشت: اشتغال و امنیت سرمایه گذاری و نیز حل مشکلات اقتصادی کردستان از عمده مسائلی است که امروز در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: همچنین با مردم این دیار به صورت مستقیم دیدار خواهیم داشت و آنان می توانند مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای حل مشکلات اراضی فاز دوم شهرک وحدت سنندج انجام شده است، خاطرنشان کرد: امروز علل تعطیل شدن کارخانه ها و معادن در این استان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و تلاش خواهیم کرد که این مراکز صنعتی و تولیدی دوباره شروع به کار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha