یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
چاقو

شب گذشته امام جماعت مسجد روستای احمدآباد ساوه با اصابت چاقوی فردی مضروب و به بیمارستان شهید مدرس منتقل‌ شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شب گذشته یک روحانی جوان در روستای احمدآباد واقع در بخش مرکزی ساوه با اصابت چاقوی فردی مضروب و به بیمارستان شهید مدرس منتقل‌شد و با تلاش پزشکان از ناحیه گردن و کشاله ران مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد که بنا بر اعلام کادر درمان خطر رفع شده و حال عمومی او رضایت بخش است.

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ساوه به نمایندگی از رئیس کل دادگستری استان مرکزی با حضور در بیمارستان شهید مدرس از این روحانی عیادت کردند.

ابوالحسن شریفی رئیس دادگستری شهرستان ساوه اظهار کرد: در جریان عیادت از این روحانی حادثه دیده از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفته و دستورات لازم برای ادامه فرآیند درمانی صادر شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل این حادثه اظهار کرد: بنا به دستور رئیس کل دادگستری و با توجه به دستگیری ضارب، مراجع انتظامی مکلف هستند تا با بررسی کامل کلیه ابعاد این موضوع پرونده را تکمیل و به مرجع قضائی ارسال کنند تا در سریعترین زمان ممکن با عامل یا عوامل این حادثه برابر قانون رفتار شود.

جزئیات حادثه از زبان رئیس پلیس

سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی هم درباره این حادثه می گوید: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سوءقصد با سلاح سرد به امام جماعت روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس استان مرکزی، مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی و با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی حادثه یافتند، حجت الاسلام احمدی امام جماعت روستای احمد آباد ساوه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و خروج از مسجد جامع روستا توسط جوانی که دارای اختلالات روحی و روانی است با ضربه سلاح سرد مجروح شده و توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی، ضارب در کمتر از ۴ ساعت در یکی از پارک‌های ساوه و قبل از آسیب رساندن به شهروندان در حالی که سلاح سرد به همراه داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

به گفته سردار رفیعی علت و انگیزه ضارب در دست بررسی قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    1 0
    اختلال روانی؟! پس بررسی علل و عوامل یعنی چه؟؟
  • رضا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    روحانیون نیاید به تنهای تردد کنند حتما باید عواملی از بسیج مسجد بایستی آنها را همراهی کند
    • فضای امنیتی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      0 0
      بابا جان باید صبغه امنیتی با برخوردهای قاطع و سریع، احیاء بشود و گر نه کسی امنیت نخواهد داشت و برای هر نفری که نمیشه تیم امنیتی گذاشت.
  • Abas vaezi nia IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    لعنت خدابرکفار وبدتر از آنان منافقین داخلی که........