پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دژکام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه نگاه مرحوم آیت الله ایمانی به حرکت انقلابی حوزه‌ها موضوعی است که باید در خاطره‌ها بماند، گفت: حوزه علمیه شیراز امروز با حضور همه بزرگانی که مسئول و مدیر مدارس مختلف هستند، به‌صورت منسجم در حال فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام عصر امروز در اختتامیه همایش "حوزه انقلابی، حوزه منتظر" که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه تلاش آیت الله ایمانی برای ایجاد حرکت حوزوی در استان فارس و کازرون بسیار چشمگیر بود، اظهار کرد: حدود ۵۰۰ طلبه هم‌اکنون در مدارسی که آیت الله ایمانی تأسیس کرده‌اند در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه نگاه مرحوم آیت الله ایمانی به حرکت انقلابی حوزه‌ها موضوعی است که باید در خاطره‌ها بماند، گفت: حوزه علمیه شیراز امروز با حضور همه بزرگانی که مسئول و مدیر مدارس مختلف به‌صورت منسجم در حال فعالیت است.

وی افزود: مدرسه علمیه رضویه که تحت اشراف آیت الله دستغیب است، همایش دوم را برگزار کرد و این همایش سوم را نیز مدرسه علمیه منصوریه تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین حدائق برگزار کرد که الحمدلله مورد توجه آیت الله العظمی مکارم شیرازی نیز قرار گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دور چهارم همایش "حوزه انقلابی، حوزه منتظر" نیز در مجموعه پژوهشکده آیت الله حائری برگزار خواهد شد و بنا داریم پرچم این همایش را در همه مدارس علمیه فارس بچرخانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha