سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اجلاسیه معاونین تهذیب، تربیت و امور فرهنگی مجتمع فقه و  حقوق

حوزه/ اجلاسیه معاونین تهذیب، تربیت و امور فرهنگیِ مراکز اجرای دوره‌های آموزشی مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی، با هدف آشنایی با طرح و برنامه اجرایی مراکز قضا در امر تهذیب، هم‌افزایی و استفاده از تجربیات معاونین و رفع سؤالات و ابهامات آن‌ها در سالن جلسات این مجتمع برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اجلاسیه معاونین تهذیب، تربیت و امور فرهنگیِ مراکز اجرای دوره‌های آموزشی مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی، با هدف آشنایی با طرح و برنامه اجرایی مراکز قضا در امر تهذیب، هم‌افزایی و استفاده از تجربیات معاونین و رفع سئوالات و ابهامات آن‌ها، امروز در سالن جلسات این مجتمع برگزار شد.

این اجلاسیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین امینی رئیس مجتمع و حجت‌الاسلام و المسلمین عالم‌زاده نوری معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه؛ در سالن جلسات مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی واقع در قم برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین امینی رئیس مجتمع، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین پیرامون «اهمیت و جایگاه تهذیب در امر قضا» به سخنرانی پرداخت و جلسه با سخنان حجت الاسلام‌ و المسلمین عالم‌زاده نوری پیرامون «ساختار و نظام اهمیت تهذیب و تربیت در حوزه‌های علمیه» و «ربانیت و روحانیت» ادامه یافت. همچنین حجت‌الاسلام شامی معاون تهذیب، تربیت و امور فرهنگی مجتمع پیرامون «بایسته‌های امر تهذیب و تربیت» ادامه پیدا کرد.

. در ادامه برنامه‌های واحد تهذیب مجتمع برای حاضرین تبیین و در بخش پایانی این اجلاسیه نیز هم‌اندیشی با معاونت تهذیب مجتمع برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میلاد IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام تصاویر این اجلاس رو از کجا میتونیم تهیه کنیم؟ به ایتای خبرگزاری حوزه پیام دادم هنوز جواب ندادید ممنون یاعلی