دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق

آیت الله سید مجتبی حسینی در گذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید ناصر حسینی‌خداداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله سیدمجتبی حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ.ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً. فَادْخُلِی فِی عِبَادِی. وَادْخُلِی جَنَّتِی"

برادر عزیز حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حمید خداداد حسینی؛

خبر رحلت والد ماجد حجة الإسلام و المسلمین آقای حاج سید ناصر حسینی موجب تألم خاطر گردید. شخصیت با اخلاصی که مضافا بر مراتب فضل، به حق دلسوز و مهربان و ساعی در امور خیر بود و محبوبیت خاصی در میان طلاب داشت و مورد اعتماد و احترام مراجع عظام بود و سوابق دیرینه‌ای در پشتیبانی از انقلاب و رهبری آن داشت و خداوند منان توفیق خدمت در حوزه‌های علمیه قم و مشهد و سنگر نماز جمعه و اخیرا خدمت در آستان ملکوتی ثامن الحجج(ع) را نصیبش کرد و با پرونده‌ای درخشان به جوار الهی کوچ نمود.

این‌جانب مصیبت فقدان وی را به محضر جنابعالی و والده محترمه و سایر فرزندان فاضل و رشید و عموم ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و بدینوسیله مراتب مواسات و هم‌دردی خود را اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و رضوان و جهت بازماندگان صبر و اجر بی پایان مسألت می‌نمایم.

سید مجتبی حسینی - نجف اشرف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha