دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرارگاه

حوزه / رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوی جهادی ۵ روزه دندانپزشکی در شهر یاسوج و بهره‌مندی ۲۵۰ نفر از این خدمات رایگان خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، از استقرار تیم تخصصی دندانپزشکی شهید تهرانی مقدم قرارگاه جهادی امام حسین (ع) به مدت ۵ روز در شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به پارکبانان شهرستان بویراحمد و در ادامه بحث اکرام پاکبانان که در ماه مبارک رمضان داشتیم، اقدام به ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی معاینه و عصب کشی، پرکردن، ترمیم و کشیدن دندان، آموزش بهداشت، توزیع اقلام بهداشتی مثل مسواک کرده‌ایم.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: متاسفانه این روزها هزینه‌های دندانپزشکی زیاد است و خیلی از افراد توانایی مراجعه به دندانپزشک را ندارند، از طرفی هزینه مواد اولیه هم به شدت بالا رفته، ولی مشارکت این پزشکان و کمک‌های مالی، باعث شد که این حرکت‌های جهادی ادامه دار باشند و بتوانیم خدمات را به نحو احسن ارائه دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این اردوی ۵ روز، ۲۵۰ نفر از عزتمندان و پاکبانان به صورت کاملا رایگان خدمات داندان پزشکی را دریافت کردند.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیش از این خدمت، همایش تکریم پاکبانان شهر یاسوج به صرف افطار و اهدای ٤٥٠ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان را داشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha