جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نظام صنفی

حوزه/ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: متصدیان واحدهای صنفی سراسر استان به استناد ماده ۱۷ قانون نظام صنفی ملزم به رعایت قوانین و مقررات جاری از جمله رعایت حجاب و عفاف می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان همیشه بطور خودجوش با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی همگام بوده اند، گفت: همکاری مستمر واحدهای صنفی در راستای عمل به دستورات و فرامین دینی در خصوص رعایت قوانین و مقررات مربوطه به ویژه رعایت حجاب یک امرمهم در مقابله با اهانت به حرمت های الهی است .

محمدزاده عنوان کرد: امروزه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را به سمت و سوی بی اعتقادی به مسائل دینی و عدم رعایت حجاب هدایت کنند که در همین خصوص همه وظیفه داریم با امر به معروف و نهی از منکر و رعایت قوانین دینی و ملی به سلامت جامعه کمک کنیم.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه عدم رعایت حجاب اسلامی در برخی واحدهای صنفی باعث نارضایتی مردم و مسئولین خواهد شد، تاکید کرد: مراجع ذیصلاح نظیر اماکن نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و غیره در راستای جلوگیری از انحرافات دینی و فرهنگی به صورت مستمر در حال انجام اقدامات و پیگیری های لازم در مقابله با پدیده بی حجابی در جامعه می باشند.

محمدزاده گفت: متصدیان واحدهای صنفی سراسر استان به استناد ماده ۱۷ قانون نظام صنفی ملزم به رعایت قوانین و مقررات جاری از جمله رعایت حجاب و عفاف می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha