دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ستاد سالگرد 14 و15خرداد در یزد

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: همگان در پیشگاه شهدا و امام شهیدان مدیون هستیم و موظفیم هر گونه که برایمان مقدور است افکار و اندیشه های ناب امام خمینی (ره) را به نسل های نو منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، پیش از ظهر امروز اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت شصتمین سالگشت قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور اعضا و نیز اعضای ستادهای مراسم شهرستانهای استان یزد و نمایندگان حوزه و دانشگاه در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، گوشه ای از خدمات ماندگار امام خمینی (ره) به اسلام و تشییع و ایران را یادآور شد و سپس اعضا به بیان طرح ها و برنامه های خود در برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام پانزده خرداد پرداختند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری در این نشست، توصیه هایی به همه دستگاههای دولتی اعم از اداری، آموزشی و فرهنگی تبلیغی نمود و گفت: همگان در پیشگاه شهدا و امام شهیدان مدیون هستیم و موظفیم هر گونه که برایمان مقدور است افکار و اندیشه های ناب امام خمینی (ره) را به نسل های نو منتقل کنیم.

علی اکبر عزیزی با تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره امام شهدا گفت: شهدای عظیم الشأن ما عاقبت به خیری و رسیدن به درجه رفیع شهادت را مدیون امام راحل هستند چرا که اگر امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نبود مسیر شهادت برای آنان به وجود نمی آمد.

وی اضافه کرد: باید برنامه ریزی ها برای گرامی داشت مراسم امام راحل و ۱۵ خرداد به بهترین شکل ممکن و در شأن آن عزیز امت باشد.

معاون استاندار با بیان این نکته که ۱۵ خرداد مبدأ انقلاب اسلامی است ابراز داشت: امام خمینی (ره) در عظمت این روز فرمودند ۱۵ خرداد تا ابد برای ما روز عزای عمومی است و بر همین اساس، گرامی داشت این روز هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان گفت: مراسم گرامی داشت ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد در روز چهاردهم این ماه در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha