یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله اعرافی

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اعتبارات شهرستانی و استانی نمی توان مشکلات مدارس علمیه کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در نشست مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌های فرهنگی و هم‌افزایی آنها با یکدیگر گفت: برای مثال در سفر اساتید حوزه علمیه استان به عتبات عالیات دستگاه‌های مختلف در استان به خصوص دستگاههای فرهنگی مانند دانشگاه ها و سپاه همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه نماینده ولی فقیه نیز همکاری و همراهی بسیار خوبی با حوزه دارد یادآور شد: اما متاسفانه مشکل اصلی ما در استان به اعتبارات برمی‌گردد که همه دستگاه‌های فرهنگی در حوزه اعتبارات دچار مشکل هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز در بحث استخدام ها همکاری خیلی خوبی با حوزه های علمیه داشته است گفت: از این لحاظ باید تقدیر و تشکر ویژه از این دستگاه داشته باشیم.

پناهی همچنین از حمایت های استاندار در بحث اعتبارات عمرانی و هم فرهنگی در استان تشکر کرد و گفت: در بحث عمرانی و در سفر دوم رئیس جمهور به استان می بایست حوزه های علمیه بهتر دیده شوند مدرسه ای در دهدشت داریم که با اعتبارات شهرستانی نمیتوان آن را به سرانجام رساند می بایست حوزه های علمیه بهتر دیده شوند مدرسه ای در دهدشت داریم که با اعتبارات شهرستانی نمی توان آن را به سرانجام رساند.

پایان پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha