جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد با  آیت الله اعرافی

آیت الله اعرافی درباره مربیان طرح امین گفت: مسیر تربیت اسلامی بچه ها از آموزش و پرورش می گذرد و هیچگاه نباید خودمان را جدا از این دستگاه بدانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیر ایران قوی از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و آموزش و پرورشی موفق خواهد بود که با مدارس و حوزه های علمیه ارتباط داشته باشد.

وی در ادامه اظهارات خود انتقادی هم از مربیان طرح امین کرد و گفت: برخی از طلاب در کلاس‌های درس ملبس به لباس روحانیت نیستند؛ اصولاً یکی از اهداف ما این است که این عزیزان با لباس روحانیت در کلاسهای درس حضور داشته باشند تا نوعی فرهنگ سازی شود.

در ادامه آیت الله اعرافی در تأیید این گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیر حوزه علمیه استان گفت: در صورتی که چنین باشد این افراد حذف شوند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه از سنین جوانی تاکنون ارتباط خود را با آموزش و پرورش قطع نکرده ام گفت: مسیر تربیت اسلامی بچه ها از آموزش و پرورش می گذرد و هیچگاه نباید خودمان را جدا از این دستگاه بدانیم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha