پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: راهبرد کار تشکیلاتی در عرصه مدیریت اسلامی را امیرالمومنین (ع) در نامه خود به مالک اشتر توضیح داده اند؛ رهبر معظم انقلاب نیز از دولتمردان می خواهد عمل به این دستورالعمل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور امروز در جمع روحانیون ادارات هرمزگان که در نمازخانه مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: رشد، تولید دانش و تضارب آرا از برکات جلسات هم اندیشی و گفتگو محور است که با راهکار های صحیح و پیشنهادی موثر سبب پیشرفت در زمینه های مختلف می شود .

وی نیروی انسانی در هر مجموعه را یکی از ظرفیت های مهم و تاثیرگذار و با ارزش دانست و افزود: تمام امکانات، برنامه ریزی ها، سیاستگذاری ها و هدف‌گذاری ها برای این است که نیروی انسانی کارآمد برای رشد جامعه بوجود آید .

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه عنوان کرد: هر تشکیلاتی با رشد نیروی انسانی خود در محور حرکت قرار می گیرد، لذا عنصری ترین سرمایه در تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی سرمایه انسانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان اینکه کار تشکیلاتی یک ضرورت است، ادامه داد: راهبرد کار تشکیلاتی در عرصه مدیریت اسلامی را امیرالمومنین (ع) در نامه خود به مالک اشتر توضیح داده اند؛ رهبر معظم انقلاب نیز از دولتمردان می خواهد عمل به این دستورالعمل را سرلوحه کار خود قرار دهند .

وی تصریح کرد: انسان محوری و خدا محوری دو عنصر در کار تشکیلاتی است؛ همانگونه که این دو در نامه امیر المومنین (ع) به مالک اشتر وجود دارد، بنابراین تربیت انسان و خدا باوری از برکات کار تشکیلاتی است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور گفت: بینش و افکار ما باید رویکرد توحیدی پیدا کند و این کار در پیشبرد اقدامات اثرگذار است و باعث نقش سازندگی روحی و عمل درست و ارائه خدمت به خلق خدا می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha