شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید عبدالفتاح نواب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تولیت‌های آستان‌ همان‌طور که در زمان دفاع مقدس پادگان‌ها مراکز آموزشی دفاعی بودند در عصر حاضر نیز آستان‌های مقدس می‌توانند پادگان آموزشی جهاد تبیین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب پیش از ظهر امروز در ششمین اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت قم برگزار شد، اظهار کرد: در مراسمات حج به قرآن کریم توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حج پیش‌رو نیازمند بازنگری‌ و بازسازی‌هایی هستیم، مطرح کرد: این بازنگری‌ها درحال انجام است که ازجمله مفاد آن می‌توان به کاهش تعداد خادمان و افزایش تعداد زائرین اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: پژوهشکده سازمان حج و زیارت در حوزه حج، محور تمدن که از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، مامور به انجام وظیفه شده است.

وی با بیان اینکه نکاتی در حوزه پیگیری مطالبات از عربستان وجود دارد، عنوان کرد: این پیگیری‌ها در حوزه حادثه منا، قرائت دعا در جوار قبرستان بقیع و ... است.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اینکه آستان‌های مقدس همکاری مطلوبی در برگزاری مراسم‌ها دارند، خاطرنشان کرد: همان‌طور که در زمان دفاع مقدس پادگان‌ها مراکز آموزشی دفاعی بودند در عصر حاضر نیز آستان‌های مقدس می‌توانند پادگان آموزشی جهاد تبیین باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha