پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتظار ما از حجاج ایرانی این است که به عنوان نماینده شایسته‌ای در مکه و مدینه باشند و برای دیگر حجاج سایر کشورها، الگوی مناسبی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان حج و زیارت کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: یکایک حجاج ایرانی که به خانه خدا مشرف می‌شوند به‌عنوان نماینده این کشور و این استان شناخته می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتظار ما از حجاج ایرانی این است که به عنوان نماینده شایسته‌ای در مکه و مدینه باشند و برای دیگر حجاج سایر کشورها، الگوی مناسبی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: از سوی دیگر انتظار داریم اداره کل حج و زیارت استان، بسترهای لازم برای حجاج کردستانی را فراهم آورد تا آنها زیارتی ماندگار و با ارزش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای معنوی حج این است که حجاج با حضور در این مکان مقدس به خداوند متعال نزدیک‌تر شوند و به معنویاتی که مد نظر دین می‌باشد، برسند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کسی که به حج مشرف می‌شود، می‌تواند به خودسازی و معنویت واقعی برسد و خداوند نیز در کنار این امر، اعمال ناشایست وی را پاک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه حج می‌تواند انسان را از هر لحاظ متحول نماید، خاطرنشان کرد: زائران به جایگاهی می‌روند که سراسر از معنویت و برکت می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha