شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ابراهیم کلانتری

حوزه/ تولیت آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه در حوزه جهاد تبیین از ستادسازی و قرارگاه‌سازی باید پرهیز کنیم، گفت: بجای اقدامات این چنینی باید به سرعت به دنبال تبیین باشیم چراکه ستادسازی و ساختمان‌سازی خودشان شبهه‌ساز بوده و مشکل آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری پیش از ظهر امروز در ششمین اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج زیارت قم برگزار شد، اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی کشور به سرعت آرایش جنگی گرفت که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: چندین سال است که مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی هشدار داده‌اند ولی متأسفانه هنوز کشور آرایش جنگی به خود نگرفته است.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه دشمن به سرعت درحال هدف قرار دادن فرهنگ و افکار ما است، مطرح کرد: باید به تناسب این اتفاقات آرایش گرفته و حرکت جدی‌ای در عرصه مقابله با جنگ نرم آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت در آستان‌های مقدس از جهات مختلف بی‌نظیر است، عنوان کرد: باید از این فرصت به بهترین شکل در عرصه جهاد تبیین استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به اینکه فرصت‌شناسی یکی از لازمه‌های فعالیت‌های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هزار و ۱۰۰ شبهه در باب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه وجود دارد که باید به بهترین شکل به آن‌ها پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه باید به سوالات و شبهات زائرین در تمام زمینه‌ها پاسخ داده شود، تصریح کرد: لازمه این اتفاق ایجاد یک فضای باز برای بیان شبهات و سوالات است.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه در حوزه جهاد تبیین از ستادسازی و قرارگاه‌سازی باید پرهیز کنیم، یادآور شد: بجای اقدامات این چنینی باید به سرعت به دنبال تبیین باشیم چراکه ستادسازی و ساختمان‌سازی خودشان شبهه‌ساز بوده و مشکل آفرین هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha