پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای شهر شیراز

آن روز که مردم شریف شیراز با آراء خود شما را بر مسند مهمترین نهاد تصمیم گیری خدمات شهری نشاندند توقع داشتند که بدون توجه به فشارها و حاشیه ها و بر اساس سوگندی که در ابتدای کار خوردید همه همّ و غمّ خود را در پیگیری رفع مشکلات مردم و ساختن شیرازی در تراز تمدن بزرگ اسلامی بگذارید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی بیانیه ای در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر شیراز صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛

سلام علیکم

توفیق خدمتگزاری به مردم و گره گشایی از زندگی آنان نعمت بزرگی است که به این راحتی به کسی عطا نمی شود همانطور که نعمت بزرگ خدمت به اسلام و انقلاب نیز سند افتخار مسئولان کشور است.

آن روز که مردم شریف شیراز با آرای خود شما را بر مسند مهمترین نهاد تصمیم گیری خدمات شهری نشاندند توقع داشتند که بدون توجه به فشارها و حاشیه ها و بر اساس سوگندی که در ابتدای کار خوردید همه همّ و غمّ خود را در پیگیری رفع مشکلات مردم و ساختن شیرازی در تراز تمدن بزرگ اسلامی بگذارید و الحمدلله در این مدت با راهبری رئیس محترم شورا و اعضای متعهد آن قدم های بلندی نیز در مسیر اهداف معین شده برداشته اید، اما این برادر کوچک شما بر خود لازم می داند به همه اعضای محترم که منتسب به جریان انقلابی و مذهبی هستند یادآوری کند که از فتنه گری افراد پیدا و پنهانی که از اختلاف و پنجه در رخ کشیدن اعضای شورای انقلابی شهر شیراز خوشحال می شوند و سود می برند غفلت نکنند که اگر غفلتی صورت گرفت باید پاسخگوی خون شهدا و امام شهدا باشید.

دلسوزان واقعی خدمت به مردم و انقلاب را بشناسید و اسیر وسوسه خنّاس هایی که دل در گرو انقلاب ندارند و به راحتی مصالح عامه جامعه را فدای منافع کوچک خود می کنند نشوید آن هم در سالی که سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و چشم متدینین به انسجام و همبستگی نیروهای انقلاب است.

مردم به خوبی مسئولینی که وقت، آبرو و زندگی خود را وقف خدمت به آنها کرده اند را می شناسند و در پیشبرد امور کنار آنها ایستاده اند و از صمیم دل برای موفقیت آنها دعا می کنند و خداوند نیز لحظه به لحظه ناظر اعمال و عملکردهای ماست.

در مسیر خدمت به ساکنان حرم سوم، موفق و سربلند باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha