پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسن مصلح امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان با اشاره به احادیث معصومین(ع) در رابطه با فضیلت داشتن فرزند دختر، گفت: دختران مایه برکت هستند و کسانی که دختر دارند مشمول برکت و مغفرت الهی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد حضرت قائم (عج) برازجان، ضمن دیدار با اهالی محله، با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) دارای شخصیتی رفیع و والامقام است، به طوری که ائمه(ع) از این بانو، با جلالت و تکریم یاد کرده‌اند.

امام جمعه برازجان ادامه داد: پیش از ولادت حضرت معصومه(س)، بلکه پیش از ولادت پدر بزرگوارش، نام ایشان بر لسان مبارک بعضی از ائمه(ع) آمده و از مقام والای حضرت سخن گفته‌اند.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) از دیرباز منشأ کرامات متعدد بوده است، خاطرنشان کرد: این کرامت ایشان حاصل یک عمر عبادت و اخلاص است.

وی با اشاره به احادیث معصومین(ع) در رابطه با فضیلت داشتن فرزند دختر، گفت: دختران مایه برکت هستند و کسانی که دختر دارند مشمول برکت و مغفرت الهی قرار خواهند بود.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه دختران مایه انس و خوشی والدین هستند، اظهار کرد: رأفت و مهربانی خداوند نسبت به دختران بیش از پسران است و دختران باقیات صالحات به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha