جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: وجود با برکت حضرت معصومه(س) که در کنار قبر مطهرش کانون علم و آگاهی شکل‌گرفته، خود نشانه‌ دیگری از اهمیت و جایگاه دختران در اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح، شب گذشته در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر که در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: هر خانه‌ای که در آن دختر باشد، هر روز دوازده برکت و رحمت از آسمان ارزانی‌اش می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌گردد.

امام جمعه برازجان افزود: در زمانی که دختر داشتن مایه‌ سرافکندگی جوامع بود، خداوند مسیر هدایت بشر را از دامان پاک دختر رسول مکرم اسلام(ص) قرار داد تا خط بطلانی بر افکار جاهلی آن دوران باشد.

وی تصریح کرد: وجود با برکت حضرت معصومه(س) که در کنار قبر مطهرش کانون علم و آگاهی شکل‌گرفته، خود نشانه‌ دیگری از اهمیت و جایگاه دختران در اسلام است.

حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: آنچه از شما دختران در گام دوم انقلاب انتظار می‌رود، داشتن امید همراه با حفظ روحیه‌ شاد و انگیزه‌ متعالی اسلامی و انقلابی برای پیشرفت و ساختن آینده‌ آباد ایران قوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha