یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) در عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: امروز در فرهنگ غرب، زن هیچ جایگاهی ندارد و شأن او در حد یک حیوان تنزل پیدا کرده و غرب به‌خاطر ظلم به زن باید پاسخگو باشد، در حالی که در اسلام زن جایگاهی بسیار عالی دارد به حدی که شخص اول عالم اسلام در برابر دختر و زن عفیفه تعظیم می‌کند و دست دخترش فاطمه(س) را می‌بوسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت شب گذشته جشن بزرگ ویژه بانوان با حضور حضرت حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر و جمعی از مسئولین شهر و بانوان و دختران در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در این مراسم اظهار داشت: کسی که از همه بیشتر دختران را دوست دارد، پیامبر اسلام است که فرمودند «هرکسی که دختری را سرپرستی کند، خدا او را به بهشت می‌برد»، همچنین پیامبر به دختران توصیه می‌کنند برای اینکه در زندگی کسی نتواند به شما آسیب بزند باید حجاب داشته باشید، اما در مقابل، دشمنان پیامبر که دشمنان ما هم هستند می‌گویند که شما دختران باید آزاد، به معنایی که خود آنها تعریف می‌کنند، باشید.

امام جمعه عالیشهر با بیان اینکه منظور دشمن از آزادی، عریانی است، گفت: شخصیت و انسانیت دختر برای آنها مهم نیست و تنها راحتی خودشان برای رسیدن آسان به مطامع شهوانی و مادی مهم است که آن نیز با بی‌حجابی شما به دست می‌آید.

وی افزود: امروز در فرهنگ غرب، زن هیچ جایگاهی ندارد و شأن او در حد یک حیوان تنزل پیدا کرده و غرب به‌خاطر ظلم به زن باید پاسخگو باشد، در حالی که در اسلام زن جایگاهی بسیار عالی دارد به حدی که شخص اول عالم اسلام در برابر دختر و زن عفیفه تعظیم می‌کند و دست دخترش فاطمه(س) را می‌بوسد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد یادآور شد: دختران ما نباید فریب حرف‌های به‌ظاهر قشنگ دشمنان در فضای مجازی را بخورند و لازم است با حفظ حجاب خود، به دشمنان تو دهنی بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha