شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر با اشاره به عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از این حرکت به عنوان اقتدار جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: ناوشکن دنا و ناو بندر مکران، در قالب ناو گروه ۸۶ نشان دادند که ایران اسلامی هم در حوزه دانش مدیریت و توانمندی در صحنه عملیات دریایی، از اقتدار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، قانون گذاری و نظارت بر قانون را دو وظیفه اصلی مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: قانون‌گذاری بسیار مهم‌تر از نظارت است و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم، جوان، کارآمد، انقلابی و موفق است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، بر توجه به تصویب قانون برای حرکت و به سر مقصد منزل رسیدن دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی باید دقت داشته باشد که حفظ آبروی دیگران و تعرض نکردن به آبروی افراد، مهمترین وظیفه آن‌ها است.

امام جمعه بوشهر در ادامه با گرامیداشت دهه کرامت و پیش رو بودن میلاد امام رضا(ع)، شرط توحید و ایمان را از نگاه امام رضا(ع)، ولایت دانست و با پردختن به فضیلت زیارت امام رضا(ع) یادآور شد: فضیلت و پاداش زیارت حرم امام رضا(ع)، بسیار والاست به‌گونه‌ای که بخشودگی گناه، زدودن غم و اندوه و تحقق حاجت زائران از ویژگی‌های آن برشمرده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه از برگزار کنندگان جشن‌های دهه کرامت تشکر کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها با حضور خدام رضوی و با رویکرد فرهنگی برگزار شد که یکی از مهمترین برنامه‌های هر ساله، برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید است.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد، از این روز به عنوان روز مقاومت و پایداری یاد کرد و گفت: اتحاد و وحدت بین نیروهای مسلح رمز پیروزی عملیات بیت المقدس بود و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس، حماسه‌ آفریدند، اظهار کرد: امروز به برکت همان حماسه‌ها و جانفشانی‌ها، این امنیت پایدار را در کشور می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از این حرکت به عنوان اقتدار جمهوری اسلامی یاد کرد و یادآور شد: ناوشکن دنا و ناو بندر مکران، در قالب ناو گروه ۸۶ نشان دادند که ایران اسلامی هم در حوزه دانش مدیریت و توانمندی در صحنه عملیات دریایی، از اقتدار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha