جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
سردار علی رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شایسته است تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج با به‌کارگیری فرماندهان فعال و جهادی در راستای تقویت و قوی کردن پایگاه‌ها، تلاشی مضاعف داشته باشند تا همیشه همانند سدی در برابر اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران ظاهر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر امروز در مراسم گردهمایی شورای تحول محلات اسلامی که با حضور مسئولین رده‌های بسیج برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج سدی در مقابل اهداف دشمنان است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز حماسه ساز آزادسازی خرمشهر، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با اعمال جنگ شناختی خود در کشور به دنبال آن هستند که اعتقادات جامعه را با اقدامات خود کمرنگ کنند، به‌همین دلیل شایسته است همانطور که در دوران دفاع مقدس مجاهدان اسلام اهداف دشمنان را با اتکای به ایمان خود سرنگون می‌کردند، در حال حاضر نیز جامعه با اتکای به ایمان و به‌کارگیری جهاد تبیین، جنگ‌های شناختی دشمنان را خنثی نمایند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه کشور در دوران دفاع مقدس دچار فقر در عرصه تجهیزات نظامی بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل دارا بودن معنویات، خون پاک شهدا و رهنمودهای امام راحل در دوران دفاع مقدس، با حداقل امکانات نظامی حداکثر بهره را در جهت پیشرفت در جنگ و عقب راندن دشمنان کسب کرد.

وی با تأکید بر اهمیت و نقش مساجد در جامعه، یادآور شد: سنگر سیاست، دیانت و معنویت در جامعه اسلامی مساجد می‌باشند و شایسته است در جهت جذب هرچه بهتر افراد به سوی مساجد مسئولین امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سردار رزمجو، قوت گرفتن پایگاه‌های مقاومت بسیج را سدی در برابر اهداف دشمنان دانست و گفت: شایسته است تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج با به‌کارگیری فرماندهان فعال و جهادی در راستای تقویت و قوی کردن پایگاه‌ها، تلاشی مضاعف داشته باشند تا همیشه همانند سدی در برابر اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران ظاهر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha