پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: رونمایی از موشک بالستیک خیبر پاسخ عملی جمهوری اسلامی به لفاظی‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندر دیّر با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: در چنین مناسبت‌هایی شناخت سیره و روش ائمه اطهار و اهل‌بیت در کنار برپایی مراسم جشن اهمیت دارد.

وی با تشکر از برگزاری مراسم سالروز فتح خرمشهر در سطح شهرستان، افزود: این روزهای غرورآفرین را همواره زنده نگه داریم.

حجت الاسلام حسینی گفت: شهرداری و مردم با آذین بندی فضای شهر در ایام دهه کرامت و برگزاری مجالس جشن و سرور تلاش کنند.

امام جمعه دیّر با اشاره به رعایت سه اصل مهم عزت، حکمت و مصلحت در وزارت خارجه، تأکید کرد: سیاست خارجی خوب موجب بهبود وضعیت کشور و انفعال دستگاه دیپلماسی ایجاد اختلال در وضعیت کشور را در پی دارد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم در کلیت عملکرد خوبی داشته، عنوان کرد: شناخت مشکلات مردم و ایجاد قوانین برای حل آنها از جمله قانون حمایت از خانواده و فرزندآوری از نقاط مثبت این دوره از مجلس است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون توجه به برگزاری انتخاب در سال جاری، بر روی انجام وظایف خود تمرکز داشته باشند و از حواشی بپرهیزند و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

امام جمعه دیّر با اشاره به رونمایی از موشک بالستیک خیبر، بیان کرد: رونمایی از این موشک پاسخ عملی جمهوری اسلامی به لفاظی‌های دشمنان است.

وی با اشاره به سفر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بندر دیر، یادآور شد: در دیداری که با وی داشتم مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را مطرح کردم و ایشان قول پیگیری دادند.

حجت الاسلام حسینی از راه اندازی مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر از قول معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و گفت: امیدواریم با راه اندازی این مرکز خدمات خوبی به بیماران دیالیزی ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha