پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ذ

حوزه / امام جمعه بادرود، تلاش کشورهای معاند برای منزوی ساختن جمهوری اسلامی ایران را بی‌نتیجه دانست و گفت: علیرغم اینکه پروژه ایران هراسی در دستور کار آمریکایی‌ها قرار داشت، اما انتخاب ایران اسلامی به عنوان ریاست مجمع حقوق بشر سازمان ملل به دنیا نشان داد آمریکایی‌ها هیچ جایگاهی در دنیا ندارند و روز به روز در حال افول و سقوط حتمی و قطعی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، ضمن تبریک دهه کرامت و انتخاب ایران به عنوان ریاست مجمع حقوق بشر سازمان ملل، اظهار داشت: در حالی که کشورهای معاند تلاش می‌کردند ایران را از مجامع بین المللی مختلف چه تاثیر گذار و چه غیر تاثیرگذار حذف کنند، انتخاب ایران در مجمع شورای حقوق بشر سازمان ملل مشت محکمی بر دهان رسانه‌های معاند و مزدوران داخلی آنها بود.

امام جمعه بادرود، تلاش کشورهای معاند برای منزوی ساختن جمهوری اسلامی ایران را بی‌نتیجه دانست و گفت: علیرغم اینکه پروژه ایران هراسی در دستور کار آمریکایی‌ها قرار داشت، اما انتخاب ایران اسلامی به عنوان ریاست مجمع حقوق بشر سازمان ملل به دنیا نشان داد آمریکایی‌ها هیچ جایگاهی در دنیا ندارند و روز به روز در حال افول و سقوط حتمی و قطعی قرار دارند.

حجت الاسلام قاسمی، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند، کل دنیا فقط آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نیست، بلکه کشورهای دیگر هم می‌توانند آزادانه و به دور از فشار رسانه‌ای سیاسی دولت آمریکا، به این شکل با جمهوری اسلامی ایران در یک ردیف قرار بگیرند.

امام جمعه بادرود، به بازگشت قهرمانانه و دلاور مردانه ناوگروه ۸۶ کشورمان اشاره کرد و گفت: به تأسی از مقام معظم رهبری از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از ماموریت دریانوردی بزرگ به کشورمان مقتدرانه برگشتند، خسته نباشید می‌گوییم.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: سالروز فتح عظیم خرمشهر قهرمان، جلوه‌ای از نصرت الهی و نتیجه وحدت، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح و حضور ملت ایران در کسب پیروزی‌های بزرگ و مقابله با دشمنان اسلام است.

امام جمعه بادرود، به نقش دلاور مردان ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: از امیر سرتیپ سید عباس افصحی به عنوان یکی از فرماندهان این عملیات که بارها مورد تقدیر، تجلیل و تکریم مقام معظم رهبری قرار گرفتند و مایه افتخار شهر بادرود، استان اصفهان و کشور هستند، قدردانی می‌نماییم.

حجت الاسلام قاسمی، با انتقاد از تعطیل بودن تنها سالن اجتماعات شهر بادرود، خاطرنشان کرد: شهر بادرود با پیشینه قوی فرهنگی و تاریخی که پس از سال‌ها تلاش مسئولین صاحب یک سالن اجتماعات و سینما شد و به خاطر کرونا تعطیل شده بود، توقع می‌رفت بعد از کرونا این سالن برای اجرای برنامه‌های عمومی شهر بازگشایی شود، اما چندین سال است که خاک می‌خورد و در دست اندازهای اداری گیر کرده است.

وی با بیان اینکه کوتاهی در بازگشایی این سالن از طرف هیچکس پذیرفته نیست، خطاب به مسئولان اظهار کرد: اگر کسی از مزایده برنداشت، ترک تشریفات بزنید و سالن را در اختیار شهرداری بادرود قرار دهید.

امام جمعه بادرود، با اشاره به ساخت و ساز خانه‌های ویلایی در این شهر، خاطرنشان کرد: خواست عموم مردم این شهر برخوردار شدن از پلاک‌های خانه ویلایی است، به شرط اینکه اداره راه و شهرسازی بتواند زمین مورد نیاز را تأمین کند در غیر این صورت چاره‌ای جز ساخت واحدهای مسکونی به صورت طبقاتی نداریم.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه آستان مقدس آقا علی عباس، وظیفه ای برای تأمین زمین مسکونی ندارد، گفت: کلیه اراضی این امامزاده، کاربری کشاورزی و باغداری است که موجب حفظ محیط زیست و افزایش کیفیت هوا در شهر کویری بادرود می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha