یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1087798
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
جشن روز دختر در موسسه بنت الهدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: دختران و بانوان ایران اسلامی عفیف هستند و در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های فرهنگی دشمن، بیدار و بصیر خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر امروز در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان، از ۱۰۰ نفر از دختران مقطع متوسطه اول و دوم مدارس خرم آباد تجلیل شد.

در این مراسم حجت لاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه لرستان، با تبریک این روز به دختران، اظهار داشت: دختران و بانوان ایران اسلامی عفیف هستند و در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های فرهنگی دشمن، بیدار و بصیر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دختران ایران اسلامی سبک زندگی اسلامی ایرانی را برای زندگی خود انتخاب کرده‌اند، افزود: دختران جامعه ما با الگوگیری از سیره زندگی حضرت معصومه(س) در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان هم با اشاره به اینکه دختران ایران اسلامی سیره زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند، اظهار کرد: الگوگیری از سیره زندگی اهل بیت(ع) رمز کمال و سعادت در زندگی بشر است.

وی بر هوشیاری و بصیرت بانوان و دختران جامعه اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب تأکید کرد و گفت: دختران و بانوان ایران اسلامی با بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و نظام را خنثی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha