یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بردستانی

حوزه/ مسئول امور اجتماعی سیاسی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر از برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های حماسه سوم خرداد و رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه کمیسیون اجتماعی سیاسی مدیریت حوزه علمیه استان پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان با موضوع برنامه ریزی برگزاری مراسم سوم خرداد سالروز آزاد خرمشهر و ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار شد.

حجت الاسلام حامد بردستانی مسئول امور اجتماعی سیاسی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام اظهار داشت: در این ایام فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی با موضوع آزادسازی خرمشهر و ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در همه مدارس صورت می گیرد.

وی افزود: با همکاری امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان، محتوا و موضوعات و خدمات متناسب با سال‎روز فتح خرمشهر و محتوای فرهنگی، بصیرتی تبیینی با محوریت مبانی و ضرورت حکومت اسلامی، ولایت فقیه، کارآمدی نظام ولایی، جهاد تبیین، قیام ۱۵ خرداد، سیره علمی و عملی امامین انقلاب و ...، به مدارس علمیه و طلاب و اساتید استان انجام می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان از برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد در مدیریت حوزه علمیه خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان برگزار شود. همچنین مراسمات مشابهی در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بردستانی با اشاره به دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد گفت: به جهت تکریم و تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌ های معظم شهدای سوم خرداد به ‌ویژه شهدای روحانیت، دیداری با یکی از خانواده های شهدای روحانی در بوشهر خواهیم داشت.

مسئول امور اجتماعی سیاسی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر، دعوت از اساتید سیاسی ـ بصیرتی و روایتگری جنگ و دفاع مقدس، برگزاری محافل و مسابقات ادبی، کتابخوانی، فرهنگی، سیاسی و بصیرتی با موضوع آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، اطلاع رسانی به مبلغین جهت برگزاری مراسمات خرداد ماه و انجام تبلیغات محیطی در مدیریت حوزه علمیه استان را از دیگر کارها عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha