شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سالروز آزادسازی خرمشهر

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق‌(ع) استان بوشهر از برگزاری ۳۶۳ برنامه در پی فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو امروز در نشست خبری، با بیان اینکه فتح خرمشهر به شکل گیری هویت و تاریخ ایران اثر به‌سزایی گذاشت، اظهار داشت: فتح خرمشهر در عرصه هویت تاریخ و ملت قهرمان و سلحشور ایران پس از پیروزی انقلاب تاثیر بسیار به‌سزایی داشت.

فرمانده سپاه امام صادق‌(ع) استان بوشهر، افزود: آزادسازی خرمشهر نتیجه تفکر انقلابی و جهادی رزمندگان اسلام بود که با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب به این فتح افتخارآمیز رسیدند و تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اقدامات چشمگیر رزمندگان اسلام حیران شدند.

سردار رزمجو با اشاره به برگزاری برنامه‌های سوم خردادماه امسال در استان بوشهر، گفت: امسال در استان بوشهر ۳۶۳ برنامه‌ به مناسبت سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر در جهت زنده نگه داشتن حماسه آفرینی‌هایی که در آن دوران رزمندگان اسلام ایفا نمودند، برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به شعار و بخشی از برنامه‌های سوم خردادماه در استان بوشهر، اظهار کرد: امسال با شعار (ما متحدیم) برنامه‌هایی در استان بوشهر به اجرا در می‌آیند، از جمله برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه دوم دریایی سپاه امام حسن مجتبی(ع)، برپایی برنامه زنگ مقاومت در سراسر مدارس استان، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس.

سردار رزمجو با اشاره به بخش دیگری از این برنامه‌ها، تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر، عطر افشانی قبور مطهر شهدا و حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه بوشهر از دیگر برنامه‌هایی است که در پی سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha