یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید بانوان اهل سنت از جامعه

حوزه/ ۷۰ نفر از بانوان فرهیخته حوزوی اهل سنت سراسر کشور از بخش‌های مختلف جامعةالزهرا(س) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروهی حدود ۷۰ نفر از بانوان اهل سنت سراسر کشور صبح امروز اول خرداد در اردوی فرهنگی و آموزشی با عنوان اردوی تقریبی که به همت مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل امور بانوان معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حال برگزاری است، از جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بازدید کردند.

آشنایی با مرکز آموزش‌های آزاد مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اولین بخش این بازدید بود که مهمانان با فعالیت‌های این مرکز آشنا شدند. همچنین حضور در مزار شهدای گمنام، بازدید از کتابخانه و مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری از جمله بخش‌هایی بودند که مورد بازدید این بانوان فرهیخته اهل سنت قرار گرفت.

گروهی متشکل از ۷۰ نفر از بانوان اهل سنت از سراسر کشور در اردوی تقریبی چهار روزه که از ۳۱ اردیبهشت آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۳ خرداد ادامه دارد، به قم سفر کردند.

علاوه بر بازدید از جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیدار با خانم برقعی، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، بازدید از موزه فاطمی حرم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی «هویت زن مسلمان» و «حقوق و ارزش‌های زن و مرد از دیدگاه اسلام»، محفل شعر بانوان، حضور در سومین همایش حجاب و عفاف فاطمی و نشست با مسئولان دانشگاه و مجمع جهانی از دیگر برنامه‌های این بانوان فرهیخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha