دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تمدید مهلت ثبت نام سطوح ۳ و ۴ حوزوی در این استان خبر داد.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه ثبت نام سطح ۲ حوزه علمیه خواهران تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شده است، اظهار داشت: خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران لرستان می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir یا مدارس علمیه در شهرستان‌های استان، ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه لرستان از استان‌ها موفق در جذب و ثبت نام خواهران علاقمند به حوزه علمیه است، گفت: خوشبختانه وضعیت استان لرستان در جذب خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه مطلوب بوده و از استان‌های پیشرو در این عرصه بوده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۴۰ نفر برای ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

مهرابی با اشاره به اینکه ثبت نام خواهران علاقمند به تحصیل علوم حوزوی در سطوح ۳ و ۴ نیز تا ۵ خرداد ماه در لرستان تمدید شده است، اظهار کرد: تاکنون ۸۰ نفر در سطح ۳ و ۲۷ نفر برای تحصیل در سطح ۴ علوم حوزوی ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: تفسیر و علوم قرآنی و تاریخ اسلام در مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد، تفسیر و علوم قرآنی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود و گرایش تفسیر تطبیقی در مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد در سطح ۴، از رشته‌ها و گرایش‌های حوزوی در سطوح ۳ و ۴ در حوزه علمیه خواهران لرستان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha