پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضرت معصومه (س) در طهارت نفس و پاکدامنی، شأن و مرتبتی والا داشت و برخورداری از اخلاق حسنه و آراستگی به صفاتی چون متانت، صبر و استقامت، از دلایل بزرگی شخصیت و بلندی مقام آن حضرت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی، امروز در دیدار با مدیر ارزیابی و نظارت آموزش معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور در حاشیه بازدید از مرکز تخصصی حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) در تمام زندگانی خود مظهر یک بانوی مسلمان به تمام معنا بود. شخصیت ایشان نه تنها در زمان حیات برای زنان و دختران روزگار خود الگو و اسوه بود، بلکه پس از گذشت قرنها نیز برای دختران و زنان امروز هم الگویی مناسب هستند و رفتار و کردارشان نمونه ای والا از درسهای معرفتی و رفتاری یک زن مسلمان است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: بی شک برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در دهه کرامت، شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را گسترش می‌دهد زیرا گرامیداشت دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) مایه کوری چشم وهابیون و نورانیت پیام اهل ‌بیت(ع) در جهان خواهد بود.

وی ادامه داد: دختران باید با پیروی از این شخصیت برجسته تمامی ترفندها و دسیسه های فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی بیان کرد: به طور قطع سفر این عزیزان برای حوزه های علمیه استان قزوین رهآورد مثبت و منشاء رشد و برکت خواهد بود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: این گونه سفرهای استانی مسئولین حوزه های علمیه را باید غنیمت شمرده و به فال نیک بگیریم، چرا که حوزه های علمیه همواره به این سفرها و عنایات مسئولین نیازمند هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه مرکز از نظر نیروهای کادری بسیار مجرب و کارآمد بوده و افرادی که به عنوان مسئول و مدیران اجرایی در این مرکز مشغول هستند به طور کامل با فضا و موضوع آشنایی دارند.

وی ادامه داد: چالش هایی که در گذشته مرکز تخصصی با آن روبه رو بود این بود که مسجد به عنوان مرکز تخصصی به کار گرفته شده بود که متأسفانه آیتم های لازم برای فضای آموزشی را نداشت اما امروز بحمدالله اختصاص فضای کنونی برای فعالیت مرکز تخصصی رضایتمندی همه اساتید و طلاب را فراهم نموده است.

حضرت معصومه (س) در طهارت نفس و پاکدامنی اسوه و الگو است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha