یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام هلودی

حوزه/ با حکم مدیر حوزه علمیه خوزستان حجت الاسلام هلودی به عنوان سرپرست دفتر نظارت و برنامه ریزی حوزه علمیه خوزستان منصوب شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، طی حکمی حجت الاسلام موسی هلودی را به عنوان سرپرست دفتر نظارت و برنامه‌ریزی حوزه علمیه خوزستان منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است؛

باسمه تعالی

رسیدن به اهداف بزرگ تنها در صورت برنامه‌ریزی دقیق و منطبق با مشورت‌های صاحبان خرد، اندیشه و عالمان آن مسئله است، برنامه‌ریزی صحیح با در نظر گرفتن همه جوانب مسئله و نظارت دقیق بر حُسن اجرای برنامه‌های تدوین شده دوگام اصلی و موثر در هر مجموعه‌ای است.

فعالیت‌های حوزوی و طرح‌های آموزشی، تبلیغی، پژوهشی و بصیرتی، چه در درون حوزه و مدارس علمیه و چه در فعالیت‌های شهری و منطقه‌ای، نیازمند برنامه ریزی حساب شده و نظارت شایسته و دلسوزانه است، به همین دلیل جناب حجت الاسلام شیخ موسی هلودی که فردی لایق، شایسته، متعهد و بهره‌مند از تجربه لازم است را به عنوان سرپرست دفتر نظارت و برنامه‌ریزی حوزه علمیه استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

امیدوارم که وی به لطف الهی، توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله الفداء) و مشورت با صاحبان اندیشه و فکر، علمای بزرگوار و طلاب دغدغه‌مند بتواند در فضای صمیمی در این وظیفه خطیر موفق باشد.

وفقه الله و ایانا و الحمدلله رب العالمین

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha