شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یز

حوزه / در ششمین شب دهه کرامت مراسم بزرگداشت مقام باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در آستان مقدس این امام زاده واجب التعظیم در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام شیخ کمیل پهلوان زاده، در این مراسم ضمن گرامی داشت دهه کرامت به خیانت افرادی که واقعه غدیر را برای مردم بیان نکردند اشاره کرد و ابراز داشت : کسانی که جریان غدیر را نگفتند و به آن عمل نکردند باعث شد در مدت ۷۰ روز شکل گیری سقیفه ، اسلام را طوری وارونه معرفی کنند که وقتی علی بن ابیطالب (ع) را در مسجد زدند مردم تعجب کنند.

وی، خیانت کنندگان واقعه غدیر را موجب ۲۵ سال خانه نشینی حضرت علی (ع) دانست و ادامه داد :در ۲۵ سال خانه نشینی امیر مومنان(ع) علاوه بر وارونه معرفی کردن اسلام به مردم ، بیت المال را نیز غارت کردند و حق مردم را ندادند.

سخنران مذهبی با بیان اینکه ناکثین، قاسطین و خوارج سه جنگ را بر حضرت علی (ع) تحمیل کردند یادآور شد: این سه جنگ حدود ۱۵ سال طول کشید تا امیرالمومنین(ع)توانست آنها را به مردم بشناساند.

حجت الاسلام پهلوان زاده با اشاره به شاخص های اسلام ناب گفت : معرفی کنندگان اسلام ناب کسانی بودند که طرف دار حق بودند زیر بار باطل و ظلم نرفتند و با ظالم بیعت نکردند.

وی ، با بیان اینکه مسئولان در خدمت کردن به مردم باید پیشقدم باشند گفت : مسئولی که به نظام و مردم خیانت می کند فردای قیامت با شمر محشور می شود.

سخنران مذهبی، با بیان اینکه عده ای برای پر شدن جیب خودشان و نسل های بعدی شان حاضرند همه کاری را انجام بدهند تصریح کرد: کسی که شیر خشک بچه معلول را برای سود بیشتر در انبار احتکار کند از شمر و حرمله بدتر است.

حجت الاسلام پهلوان زاده ه تفاوت مسئول خادم و خائن اشاره کرد و ابراز داشت: نماز نخواندن ، قبول نداشتن امام حسین (ع)، عدم کار خیر و رای ندادن هیچ ربطی به مسئول بد و خائن ندارد بلکه نماز خواندن ، انجام کار خیر، کربلا رفتن، زیارت کردن و... مرکب برای رسیدن به خدا و توحید می باشد.

وی  بر لزوم تبیین آرمان های انقلاب و امام برای نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده ها خیانت های خاندان پهلوی و دستاورد های انقلاب را برای فرزندانشان تعریف کنند .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha