پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: بدون شک هیچ کس مجاهدت ها و روشنگری های امام خمینی(ره) و قیام علیه ظلم شاه را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین، عصر امروز در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری استان برگزار گفت: پیشاپیش فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال می خواهیم ما را با شهدا و امام راحل محشور بفرماید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان یک انسان فرهیخته و اندیشمند و علامه ای شهیر و فاضل و رهبری ظلم ستیز و شجاع توانست با پشتوانه مردمی انقلابی طومار شاهنشاهی را در ایران برچیند و انقلاب اسلامی را احیا کند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: بدون شک هیچ کس مجاهدت ها و روشنگری های آن رهبر فرزانه را در آگاه سازی مردم و قیام علیه ظلم شاه فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: منش، رفتار و آزاد اندیشی امام خمینی (ره) به عنوان یک رهبر عالی مقام، ایشان را به همه جهان معرفی کرد و نام ماندگار این انقلاب را به واسطه نام بزرگ ایشان به همه جهانیان به فرموده مقام معظم رهبری شناساند.

وی ادامه داد: در آستانه فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره) حوزه علمیه استان با هفت واحد آموزشی به همراه طلاب و دانشجویان و تمامی ظرفیت اساتید آمادگی حضور و شرکت در برنامه ها و مراسمات را خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم که امسال برنامه‌های تدارک دیده برای مراسم مانند سنوات گذشته یکنواخت و یک شکل نباشد و با توجه به مقتضای حال ابتکار جدیدی رقم بخورد که از کارهای همیشگی فراتر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی در ادامه با اشاره به کیفیت ابتکار عمل در تدوین برنامه‌های طراحی شده خاطرنشان کرد: ابتکار عمل در دو حوزه قالب و محتوا باید صورت بگیرد به این معنا که چینش برنامه‌ها نیازمند همفکری است از این رو در تدوین برنامه‌ها نوآوری باید با بهره برداری به هنگام همراه باشد تا ابتکار عمل در برنامه ها بهتر دیده شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش دست اندرکاران برنامه‌های ویژه ارتحال امام این است که با ابتکار عمل و اتخاذ شیوه جدید اهداف و حرکت‌ها و روحیه جهادی امام راحل تبیین شود که همان جهاد تبیین مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهد بود، در این صورت است که خواهیم توانست قدمی نو در جهت پیشرفت اهداف برداریم.

مجاهدت ها و روشنگری‌های امام راحل فراموش نمی‌شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha