شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه بوشهر با مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه

حوزه/ مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه با تقدیر از تلاش‌های گروه‌های جهادی طلاب استان بوشهر، گفت: بر اساس ارزیابی به عمل آمده، فعالیت گروه‌های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر جزء سه استان برتر کشور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه، امروز در نشست با مدیر، معاونان حوزه علمیه و مدیران مدارس علمیه استان بوشهر، با تأکید بر اجتماعی بودن روحانیون و طلاب اظهار داشت: زمانیکه مدارس علمیه وجهه اجتماعی داشته باشند، این مسئله تأثیر مثبت خود را بر سایر شئون نشان خواهد داد.

وی یکی از بسته‌های کار اجتماعی را گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: فعالیت گروه‌های جهادی مدارس علمیه در سراسر کشور در حدود دو هفته در طول سال و در مناطق آسیب دیده روستاها و شهرها است.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه با اشاره به تاثیر فعالیت‌های جهادی در نگاه مردم، یادآور شد: همین فعالیت‌ها می‌تواند باعث شود تا مردم در مناطق محروم مبلغ حوزه‌های علمیه باشند، البته جریان حرکت‌های جهادی برای تبلیغ حوزه‌های علمیه ایجاد نشده و اهداف دیگری را دنبال می‌کند که یکی از آن خدمت رسانی است.

وی، گروه‌های جهادی را بستری فوق العاده برای امر تربیت دانست و اظهار کرد: این بستر هم به صورت اردویی است و هم از جهتی باعث شکستن غرور منبعث از کار علم است.

حجت الاسلام علیخانی ادامه داد: گروه‌های جهادی یک اکسیر است که کمک می‌کند طلبه یک کنشگر اجتماعی باشد و در بستر تربیت انقلابی رشد کند، طلبه اگر روحیه جهادی داشته باشد و مجهز به سلاح علم شود دنیایی بر او غلبه نخواهد کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های گروه‌های جهادی طلاب استان بوشهر، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی به عمل آمده، فعالیت گروه‌های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر جزء سه استان برتر کشور می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha