جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اراک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت : حوزه های علمیه در راستای برنامه و اقدامات بسیج قدم برداشته اند و حرکت بسیج، حرکت پربرکتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست با موضوع تعاملات فرهنگی حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب استان مرکزی با حضور حجت الاسلام گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران اراک برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام رجبی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: بسیج و سپاه بازوی پر قدرت حوزه علمیه هستند و باید به این نکته اذعان داشته باشیم که در کنار تقوا، اخلاق و درس، داشتن تفکر بسیجی هم نیاز است.

وی گفت: به همت همکاری و تعاون بسیج طلاب و حوزه علمیه خواهران استان، بسیج طلاب استان دارای رتبه ۳ کشوری می‌باشد.

در ادامه حجت الاسلام گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نیز اظهار کرد: حرکت خوب و جهادی بسیج که مانند سربازان گمنام بوده‌اند، حرکت پر برکتی بوده و طبق حدیث شریف امیر المومنین علی علیه السلام که می فرمایند، بدانید پدر و مادرم فدای کسانی باد که در آسمان مشهورند و در زمین مجهول، حرکت جهادگونه بسیج هم توسط ملائکه ثبت می‌شود.

سپس خانم امانی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان هم در این نشست خاطرنشان کرد: در تمام مدارس علمیه خواهران استان ۲ گروه جهادی ثبت شده دارند که در مصاحبه با خانواده شهدای روحانی حوزه خواهران فعالیت‌های خوبی داشتند.

خانم مویدی مسئول بسیج طلاب واحد خواهران نیز با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر با حوزه علمیه خواهران درخواست اختصاص ساعتی را در ماه برای حلقات صالحین ارائه کرد و گفت: حوزه و بسیج در جهت ترویج حجاب می‌توانند حرکت منسجمی را داشته باشند.

حرکت بسیج، حرکت پربرکتی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha