پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه جمعیت در اشکذر

حوزه / مدیر انجمن زنان و خانواده مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر گفت: جهاد فرزندآوری و تبیین این مسئله در جامعه از اولویت‌های طلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم زینب غفوری مدیر انجمن زنان و خانواده مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر روز گذشته در جمع طلاب این مدرسه، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون فرزند آوری، این امر را از اولویت طلاب در جهاد تبیین عنوان کرد و اظهار داشت: مساله جوانی جمعیت و فرزند آوری از مسائل مهمی است که در چند سال اخیر به کرات از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است.

وی افزود: خانواده مهم‌ترین بنیان جامعه و خانواده پرجمعیت موجب رشد جامعه و افزایش جمعیت جوان کشور می‌شود که مسلما این امر موجب افزایش نیروی کار فعال و پویا در جامعه و در نهایت موجب پیشرفت در کشور خواهد شد.

غفوری با اشاره به اینکه در موضوع جوانی جمعیت بانوان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، یادآورد شد: اگر یک خانم با دید جهاد و یک تکلیف الهی به فرزند آوری نگاه کند، سختی‌های این موضوع برای او شیرین خواهد شد.

وی تصریح کرد: اطمینان به رزاقیت خداوند و توسل به اهل بیت(ع) در جهت موفقیت در تربیت دینی مسئله‌ای مهم و کلیدی است که باید در زوجین نهادینه شود و طلاب علاوه بر وظیفه شخصی در زمینه جهاد فرزند آوری در زمینه جهاد تبیین و توجیه افراد خانواده نیز باید فعال و پویا در جامعه حاضر شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha